NL Reisblog Verkiezing 2009
De strijd is gestreden, de stemmen zijn geteld…
Eén blog is de beste gebleken: Expedition 6: een reis met zes door Thailand, geschreven door Jolinde. Naast een Apple iPod Touch 8 GB, mag zij zichzelf winnaar noemen van de titel Beste Reisblog 2009!
Houd jij ook een reisblog bij? Of ga je binnenkort een reis maken en ben je van plan familie en vrienden via een reisblog op de hoogte te houden van je avonturen? Volgend jaar organiseren we weer een nieuwe reisblog verkiezing.
Houd de mededelingen op Wereldwijzer dus goed in de gaten! Wie weet wint jouw reisblog in 2010?!
www.reisblogverkiezing.nl
**Dit is de eindstand van de NL Reisblog Verkiezing 2009
(stemmen is niet meer mogelijk)
**
1: Expedition 6: een reis met zes door Thailand (48,28%)
2: In de voetsporen van Maxima (27,59%)
3: Sri Lanka 27 november - 14 december 2009 (8,97%)
4: Andrea Onderweg (7,59%)
5: Bali Batin (4,83%)
6: Jojanneke en Germano (1,38%)
7: Onze wereldreis: (0,69%)
7: Thailand 2009: (0,69%)
8: Onze reis naar India en Nepal: (0%)
9: Reinier niet hier: (0%)
Ik heb voor de gein op mijn eigen weblog gestemd (tja, neem het me eens kwalijk :hihi:), maar ik kreeg een melding dat ‘wwp’ onbekend is bij de sms-dienst. Foutje?
Wegens een technische fout zijn de eerder verstuurde smsjes niet aangekomen. Daarom hebben we een wijziging aangebracht in de wijze van versturen. Onze excuses hiervoor.
Om je stem alsnog uit te brengen, ga je naar www.reisblogverkiezing.nl.
Omdat we een paar dagen later begonnen zijn, hebben we besloten om de finale met enkele dagen te verlengen. Dit betekent dat er tot en met donderdag 19 november nog gestemd kan worden, en we op 20 november de winnaar van de NL Reisblog Verkiezing 2009 bekend zullen maken!
Ga naar de website van NL Reisblog Verkiezing 2009 om je stem uit te brengen.
met Iphones gaat het meestal niet goed bij mij, klopt dat?
Ervan uitgaande dat iPhone gebruikers met T-mobile bellen: Het klopt dat er bij T-mobile problemen zijn geweest met het versturen van de stemmen, maar deze problemen zijn verholpen. De T-mobile smsjes zijn dus wel met de stemmen meegerekend.