Verkiezing Beste NL Reisblog 2008 - November

Verkiezing Beste NL Reisblog 2008

Doe mee en win een reischeque t.w.v. 1.000 euro!

Wie heeft de beste Nederlandstalige reisblog van 2008? Het hele jaar kun je met je reisblog meedoen aan deze verkiezing. Van april t/m november zijn er maandelijkse winnaars, welke in december in de finale strijden. Ook worden er elke maand prijzen verloot onder degenen die de deelnemende reisblogs een beoordeling geven. De winnaar van de beste NL reisblog 2008 gaat ervandoor (letterlijk) met een reischeque t.w.v. maar liefst 1.000 euro, aangeboden door Verregroepsreizen.nl!

Meedoen met je blog
Heb je een Nederlandstalige weblog over reizen/vakantie en wil je meedoen met de verkiezing van de Beste NL Reisblog 2008? Ga dan naar de wedstrijdpagina voor deze maand en meld je reisblog aan. Wanneer je winnaar bent in een bepaalde maand, dan zit je automatisch in de finale in december. Let op: je dient elke maand weer je reisblog opnieuw op te geven om mee te dingen naar de titel van maandwinnaar. Wil je een link op je reisblog plaatsen naar de verkiezing, gebruik dan www.wereldwijzer.nl/reisblog2008. Je kunt ook één van de buttons op je weblog plaatsen die je hier vindt.

Hoe kun je je reisblog opgeven?

1. Ga naar www.wereldwijzer.nl/reisblog2008
  2. Klik daar op de link “Link toevoegen”
  3. Volg vervolgens aldaar de instructies op om je reisblog gegevens in te voeren

Let op: elke maand is de reisblog met de meeste sterren (en minstens 5 beoordelingen!) de maandwinnaar, die automatisch in de finale zit; ben je geen maandwinnaar, dan kun je de maand daarop weer deelnemen, door je reisblog voor de volgende maand opnieuw in te voeren.

Geef de deelnemers een beoordeling en win een prijs
Elke maand verloten we leuke prijzen onder degenen die deelnemende reisblogs een beoordeling geven. Elke beoordeling is een extra kans op de prijs. Dus: hoe meer reisblogs je een beoordeling geeft, des te groter is de kans dat je de maandprijs wint.

In november verloten we onder iedereen die een beoordeling geeft de National Geographic DVD Maya Cultuur.

Hoe kun je een beoordeling geven?

1. Ga naar www.wereldwijzer.nl/reisblog2008
  2. Klik bij een deelnemer op de link ‘Reageer / geef een cijfer’
  3. Geef op de volgende pagina 1 tot 5 sterren; hierbij kun je ook een onderbouwing geven, dat is echter niet verplicht
  4. Klik daaronder op de knop ‘Uitvoeren’

Bekijk hier alle deelnemingen voor november

Winnaars vorige maanden

Vorige maandwinnaars NL Reisblog 2008 Verkiezing
April: giel_ - giel_.wereldwijzer.nl
Mei: Wim C. - wim-c-.wereldwijzer.nl
Juni: Travelmonkey - travelmonkey.wereldwijzer.nl
Juli: nielselise - nielselise.wereldwijzer.nl
Augustus: martinbrons - martinbrons.wereldwijzer.nl
September: mtm - mtm.wereldwijzer.nl
Oktober: Jan1944 - jan1944.wereldwijzer.nl

De maandwinnaars plaatsen zich voor de finale in december!

Vorige winnaars stemmen
April: 100%willeke (prijs: Reisgids Wereldwijzer Argentinië)
April: johnneke5838 (prijs: Reisgids Wereldwijzer Argentinië)
April: marcakkerman (prijs: Reisgids Wereldwijzer Argentinië)
Mei: Mela (prijs: Canon digitale fotocamera)
Juni: Sammie6306 (prijs: week boothuur Ierland via Le Boat)
Juli: bikegirl (prijs: CD Latin Reggae)
Augustus: theemuts1982 (prijs: boek Floortje Dessing)
September: wubkje (prijs: DVD BBC documentaire Earth)
Oktober: mr.kite (prijs: DVD March of the Pinguins)

**> > > > > > > > > > > > < < < < < < < < < **
De Beste NL Reisblog 2008 verkiezing wordt mede
mogelijk gemaakt door Verregroepsreizen.nl
**> > > > > > > > > > > > < < < < < < < < < **

Nog geen reisblog?
Start nu je eigen reisblog! Maak een gratis reisaccount aan op Wereldwijzer en plaats direct je eerste bericht! Je reisaccount is bereikbaar op jouwnaam.wereldwijzer.nl en je reisblog op jouwnaam.wereldwijzer.nl/blog Deel je reiservaringen!

Ik ga zeker meedoen, maar dan een andere maand. Ik heb namelijk nog geen reisblog :frowning: (maar die gaat er nu zeker komen :))

Hoi Anouk,
leuk die tip van je.
ls iknou foto’s kon toevoegen, dan zou het de oeite wward ijn m, …maar ik heb hier niet op gerekend en het benodigde kabeltje = toestel gekocht op dag vertrek - thuis gelaten. Wat ik niet mee heb, raak ik ook niet kwijt.
Daar zit een hoop frustratie in zoeken etc. onder, dat snap je. Al heb ikhet meeste wel altijd terug gevonden.
Ik zou e evt. later kunnen plaatsen. Maybe.

Groetjes, hans

shit man… waarom hadden we dit vorig jaar niet?! toen was ik op reis!! nu niet meer :frowning:
wel een goed excuus om… :wink:

@ redactie: mag ik me ook aanmelden met mijn blog van sept en okt 2007?

Ik doe ook mee aan dit leuke initiatief.
Hopelijk krijgen we nog wat leuke waarderingen.

leuk initiatief. Ik heb al enkele jaren een reisblog. Die ga ik dus zeker aanmelden

:tssk: een antwoord op mijn vraag zou wel prettig zijn…

Kan ik nog wat foto’s toevoegen?
Anders doe ik gewoon mee zonder die foto’s!

Ciao, Hans

Hoi bloem29,

Je kunt 'm aanmelden, het is uiteindelijk aan de andere leden of ze je dan wel een hoge waardering geven.

Groetjes,
Anouk

Hallo wereldwijze luitjes :wereld:

Hier zijn de mijne dan:

www.globetrotter.waarbenjij.nu (voor de blog)

www.globetrottertrip.mijnalbums.nl (voor de foto afdeling)

Wat een geweldig idee!

Hier is mijn reisblog (of reisdagboek ;)):

http://wereldreis.reismee.nl

Ga em aanmelden en ook alle overige inzendingen bekijken. Niks leukers dan reisverhalen lezen (als je niet op reis bent…)!

Net nieuw hier, en werd met een mailtje op de hoogte gesteld van de actie! Echt heel leuk om al die reisblogs te lezen! Leuke actie

:slapen:Reisblog? Ja,volgens mij heb ik liggen slapen. We hebben al veel van de.:wereld:gezien maar een reisblog hebben we nog niet.Dit jaar gaan we naar:vak02::ninja: Tunesie.:tunisia:Als ik daar nou iets moois van maak en vooral ook mooie foto`s??? goed idee? nou iedereen veel zon toegewenst.:zon02:

Hmm vreemd.

Wel weer een leuke prijs deze maand!

Waar staan de inzendingen voor “beste NL reisblog-mei” en eerder? Ik zou sommige nog wel eens willen zien, maar ik vind ze nergens terug!

help? :slight_smile:

Ik moest ook even zoeken, maar hier staan de mei-inzendingen:

http://www.wereldwijzer.nl/local_links.php?catid=174

jammer dat ik de reacties van mensen op de sites niet meer kan lezen, had ik wel leuk gevonden om te bewaren…

nienke

Dankje!

En als ik nu nog weet wie de camera heeft gewonnen is het compleet :slight_smile:

leuk om sites te beoordelen

Zo, ik heb ons ook opgegeven :dag: