Even wat meer info:
WW heeft vooraf een uitnodiging gekregen met als opdracht een motivatieblog te schrijven waarom je naar Curacao zou willen en wat WW aan exposure kan bieden. Er is dus al een voorstel ingediend in de vorm van mijn blog, na goedkeuring van Anne Jitske.
Nu komt het op de final details aan die ik graag met jullie allen samenstel.
Het programma en doel wordt nog bepaald maar ik heb daar volgens mij zelf ook wat in te zeggen dus zal zo al even wat dingen op een rij zetten.
Het zou fijn zijn als jullie het onderstaande ook aanvullen en goedkeuren.
Wie en Data:
Bloggers reis met 5 Nederlandse bloggers. Van 27 november tot en met 4 december.
Voorafgaand aan de reis zal er een 'reizigers nieuwtje worden geplaatst dat ik daarheen ga.
**Wat wil de WW reiziger weten:
**Musea op Curacao
Facebook en Twitter:
Ik stuur elke dag een mooie foto naar Jeroen en Anne van wat we die dag hebben beleefd zij kunnen dat dan plaatsen op Facebook en Twitter. Het is tenslotte een bloggersreis en geen persreis. Ik zorg voor een korte tekst erbij. ( Alleen als ik elke dag internet heb).
Achteraf worden na plaatsing van de blogs, er op FB en Twitter geplaatst dat er een nieuw blog online is.
Inlogscherm:
Als het weg kan bij het Reismagazine zou super zijn.
Betreft de inkomsten begrijp ik, kunnen we een afspraak maken dat misschien de hele maand december het inlogscherm weg is om ‘Curacao’ tegemoet te komen?
**Afspraken:
**5 Blogs van maximaal 500 woorden met beeld, 60 - 40%
In het Reismagazine of op het blog gedeelte moet ik nog even afstemmen met de klant en Anne
1 Blog komt in de nieuwsbrief die eind december wordt verstuurd.
Alle blogs worden ook opgenomen in het landenforum Curacao, sticky voor 1 maand.
Publicatiedata moet ik nog afstemmen met de klant, (CTBE en Aviareps). Of het worden 5 artikelen tijdens de reis of elke week 1 na de reis.
**Curacao forum:
**Ik ga Clint mailen dat heb ik nog niet gedaan.
Hoop dat jullie allemaal z.s.m. kunnen reageren zodat het voorstel eruit kan. Bedankt alvast.
Groeten Henriette
Persreis coordinator