Mijn stem gaat uit naar… Myworldisyours
Hi, I vote for Travel Maniacs. Good blog, entertaining readin, corageous adventure and nice pictures. The best!
a
Ik stem op ‘Jochem Visser in Ecuador’. Mooi verhaal!
Als ik op mezelf mag stemmen, Italië Uitgelicht
Groeten uit Zuid-Tirol!
Haha, Aniek21! Bij deze breng ik dan natuurlijk ook mijn stem uit op mijzelf en stem ik op Jochem Visser in Ecuador natuurlijk. Mocht dit niet geoorloofd worden, dan halen ze deze eigen stem vast weg!
PS. Ik lees constant dat de voorwaarden voor deelname door velen niet zijn opgevolgd en dat dat alsnog gedaan moet worden door een aantal finalisten. Is het mogelijk om te zien wie al wel voldaan hebben aan de voorwaarden, aangezien ik in de veronderstelling ben dat ik voldaan heb. Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik dat graag zodat dat geregeld kan worden!
Ik stem op Jochem Visser in Ecuador! Na het lezen van de eerste blog wil je meer. Een leuke en enthousiaste manier van schrijven! Prettig om op deze wijze meer over Ecuador te leren.
Travelmaniacs.nu
Ik stem op TravelManiacs.nu:
- de verhalen zijn erg enthousiast en aanstekelijk geschreven; je wordt echt meegenomen!
- veel prachtige, sfeervolle foto’s
- de site ziet er professioneel uit, fijn navigeerbaar
De blog Reisjunk, daar stem ik op.
Altijd leuke informatie en een duidelijke site waar alles op terug te vinden is.
Ik stem op reisjunk!! dit omdat het niet alleen maar leuk is, maar ook omdat je er veel aan hebt als je zelf ook wilt reizen. Daarnaast bied het voor een grote doelgroep aansluiting omdat het om meerdere mensen gaat met verschillende reizen.
Stem op Italië Uitgelicht, mijn reden daarvoor het leest mooi en het land staat ook nog op mijn To Go lijst!!
Vandaar mijn keuze voor Italë Uitgelicht!
Cheers, Mr.Kite
Mijn stem gaat naar Jochem Visser
Ik stem voor…Travelmaniacs!!
Ik stem op: Jochem Visser: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=191287
Het lijkt me prachtig om én te kunnen reizen en jezelf voor een goed doel in te zetten.
Ik werk zelf ook met kinderen, waarvan sommigen het ook erg zwaar hebben. Niets is mooier dan een kind weer met een stralende lach te zien rondlopen en weten dat (mede) jij daar de oorzaak van bent <3
Ik stem op mijn favoriete land met de blog: Italie uitgelicht
Uiteraard stem ik op Camper USA 2015, wat een prachtige verhaal om te lezen!
Wat de blog echt bijzonder maakt, is dat het lijkt alsof het echt voor mij, de lezer, geschreven is. De blog heeft een mooie persoonlijke touch, is geschreven met humor en neemt je tot in detail mee in de wonderen van de VS! Prachtig!
travelmaniacs.nu staan het dichts bij mijn reiswensen en ideeen
Ik stem op CAMPER USA 2015! Super goede blog! Kan niet wachten op het volgende avontuur!
Als motorrijder ben ik bijna wel verplicht om te stemmen op: Rond de wereld op een Honda Transalp…