Filmen en fotograferen met een actioncam

In het forum Nieuws en Artikelen publiceerde ik mijn review van de actioncam. Deze camera gebruik ik sinds kort om mee te filmen. Als je wil kan je er tussendoor ook foto’s mee maken maar ik blijf de voorkeur geven aan mijn gewone camera.

Nieuwsgierig? Lees mijn Actioncam reviewhier.

Ik heb vorige week de SJ4000 gekocht, zojuist heeft de postbode hem bezorgd. Ik ben zeer benieuwd hoe deze gaat bevallen!

Oh wat leuk zeg, nou ik ben benieuwd Jenny hou me op de hoogte van je film activiteiten;)

Hallo!

Ik zoek een action cam(ik kom wel uit België) maar eentje die niet zo duur is als een go pro… Ik ga naar thailand en zou willen foto’s nemen en filmen vanop de fiets en met een selfie stick… Ik ga dat niet zo vaak gebruiken 2-3x per jaar denk ik dus zoek een goedkopere variant maar die mij niet in de steek gaat laten tijdens de reis dat hij ineens niet meer gaat werken…[emoji39]

Hi CJKE, Ik kan de action cam zeker aanraden. Heb je mijn hele review gelezen? De actioncam kost excl. mounts rond de €100,-.

Hallo! De SJcam is het die je voorstelt he? Grtjs

Ja klopt die heb ik nu een jaar en daar ben ik blij mee. Alleen als die in en case zit hoor je de geluiden bijna niet, maar gewoon zo in de hand is het geluid ook perfect.