Prijzen digitale camera

Hoi Allemaal,

Nu net vlak voordat we weg gaan gaat mijn digitae camera stuk ( ze kunnen er niet tegen als je ze laat vallen )
Nu wou ik al snel naar de winkel rennen om een nieuwe te kopen. Maar nu zei iemand dat ik mijn oude mee moet nemen naar Thailand voor de eerste foto’s en daar een nieuwe camera moet kopen aangezien de prijzen daar zo laag zijn.
Nu weet ik dat Thailand inderdaad lage prijzen heeft maar geld dat ook voor camera’s ? Dus hier een nieuw kopen of daar ?

Groetjes Joan

Joan, mijn ervaring is dat thailand in bijna alles behoorlijk goedkoper is dan nederland maar elektronica is niet veel goedkoper en als er iets mis is met je camera (garantie) is het lastig terug te keren naar de winkel waar je hem hebt gekocht
in dit geval is hier kopen mischien toch verstandiger

groet dirk :chin:

heb een digitale camera zien staan(mall cnx)voor slechts 3250bath!! laten we zeggen dat je voor hetzelfde item in Ned of Bel,iets meer zult moeten betalen!Alleen wat ga je doen als je thuis komt en je camera stuk is?je kan moeilijk ff op je fiets springen om het te laten repareren(begrijp je?)je moet daar een keuze in maken!gegroet;georgessiam.

Joan, ben t helemaal met Dirkpie eens! Wij hebben ook in Thailand gekeken. Wij hebben namelijk nogal een grote camera (EOS) niet handig om overal mee naar toe te slepen. Keken in Thailand naar een leuk klein dingetje, de prijzen waren of gelijk of hoger dan in NL! (Uitgezonderd aanbiedingen) Maar laat t eens 2 tientjes schelen? Dat is me de evt garantie niet waard! Retourtje BKK kost minstens €600,- :wink:

Oja, ook niet op Schiphol kopen. T lijkt allemaal erg aantrekkelijk met die Tax free, maar ze verkopen alleen maar de duurste merken dus je betaald alsnog nog de hoofdprijs! Zou gewoon van te voren even langs de media markt ofzo gaan.

Wij hebben namelijk op Schiphol nog een CF card moeten kopen, de onze waren we thuis vergeten! (DOM!!!) maar alleen maar goede merken en dus duur! Maar ja, die CF hadden we gewoon nodig! En gebruikt ook want we hadden 1200 foto’s :wink: In Thailand zouden we trouwens het dubbele betalen voor een CF card, en daarbij is ie slecht te verkrijgen.

Bedankt voor de antwoorden.
Over de garantie dat had ik al wel bedacht maar dacht als de prijzen echt veel lager zijn dan durf ik dat wel aan…maar aangezien de rpijzen met NL dus niet veel schelen gaan we deze week nog maar eens naar de media markt…

Kijk vooraf ook eens goed op bijvoorbeeld Kieskeurig, want Mediamarkt is lang niet altijd zo goedkoop. En voor de adviezen van het personeel hoef je daar ook niet heen te gaan, het overgrote deel heeft geen flauw benul van wat ze eigenlijk verkopen. Ze lezen gewoon het kaartje voor, inclusief alle reclame-prietpraat.

Vooraf kopen zou sowieso ook mijn voorkeur hebben, dan heb je namelijk nog de tijd om de camera te leren kennen. Dan weet je hoe ie werkt, en hoef je tijdens je vakantie niet meer te experimenteren, met betere foto’s als resultaat.

Of kijk hier eens op: http://www.pixmania.nl/nl/nl/home.html?srcid=228&mctag=gm_goog_9&gclid=CKvo1MrV5J8CFYt_3god0DiHGg

Zoals wizzard al aangeeft via internetshop’s daar kunnen BCC of Mediamarkt meestal niet tegenop qau prijs(logisch geen personeel), op site’s als vergelijk.nl, kieskeurig.nl etc kan je meestal de laagste prijs vinden er staan meestal ook wel reviews bij over een bepaald product, maar raad je aan je eerst daar zelf in te verdiepen alvorens je aanschaf.

Heb via bovenstaande link van Pixmania 2 jaar geleden ook een Digitale Camera aangeschaft, perfect. :thumbsup:

:zon02:

Ga ookeens surfen op Vergelijk.nl

Ton