Fototoestel

Hoi ,
Heeft iemand nog goeie tips m.b.t het nemen van foto’s? Ik vraag mij af wat verstandiger is, een toestel met AA batterijen of 1 met een accu.
Is het nuttig om een verrekijker mee te nemen, of kan je die en een fototoestel goedkoop kopen in Thailand?

Ewoud

:chin:Een foto toestel is zeker ook te koop in Bangkok als je gewoon wat vakantie kiekjes wil maken kan je gerust een simpel toestel nemen hier in Nederland ook tekoop voor een aantal tientjes
als je duurder toestel wil aanschaffen zal ik wel zeker van mijn zaak willen zijn in Thailand ivm dat je niet veel hebt aan garantie als je weer terug bent in Nederland koop je wel een duur toestel probeer dan je tax terug te krijgen bij vertrek uit Thailand.:thailand::cambodia:

Helemaal eens met Fransje. Een kleine pocketcamera kost in Thailand ongeveer hetzelfde als in NL.De VAT kan je op de airport terugkrijgen (binnen een maand) maar is niet echt veel 6 of 7% dacht ik.
Ik kocht dit voorjaar een pocketcamera van Kodak, met een accu. Daar heb ik wat spijt van. Met AA-batterijen ben je veel flexibeler want een reserve-accu kost ook in Thailand rond 1400 Baht en je hebt 'm gewoonlijk niet nodig; een paar reserve AA-tjes is veel voordeliger.
En een verrekijker kan je voor erg weinig geld kopen op de nightmarket in heel Thailand

Bedankt voor de info, je hebt hier in Nederland vaak leuke aanbiedingen.

Nou gewoonlijk neem ik kiekjes met een wegwerp camera van het kruitvat.(camera +flits voor zo’n 5.50 euro)
Ik moet zeggen dat de meeste foto’s die ik neem wel heel erg gelukt zijn.(zie maar in mijn fotoalbum in mijn profiel account)