Zeker kopen, voordeliger dan hier

Ik vraag me af wat ik zeker moet kopen in Thailand, bv. broeken, mp3-speler, fototoestel enz
Kan je de fototoestellen ook hier gemakkelijk gebruiken, het zelfde als hier bij ons? Wat moet ik zeker niet kopen behalve ivoor enz
Is het veel goedkoper dan hier???
Groetjes

Mijn ervaring is dat je broeken daar prima kunt kopen, de kwaliteit is ook niets mis mee.
T-shirts kan een ander verhaal zijn. Ik heb ze gekocht van €2,- die draag ik nog steeds, maar ik heb ze ook die kon je na 1x dragen zo weggooien…
MP3 speler die ik had gekocht was al van een bedenkelijke kwaliteit, eenmaal thuis heeft die het nog een maand gedaan, dus die zou ik je niet aanraden daar te kopen.

Wat betreft de prijzen, dat ligt een beetje aan je afding skills. Maar over het algemeen is alles daar voordeliger.

Kijkend naar de duurdere elektronica, zoals bijvoorbeeld spiegelreflexcamera’s en lenzen daarvoor, dan ben je niet of bijna niet goedkoper uit. Dat hangt van de aanbiedingen af…

Daarnaast mag je in NL maar nieuwe spullen ter waarde van maximaal 430 euro invoeren, anders kan op Schiphol belasting geheven worden. Al controleert men niet altijd :wink:

Daarnaast mag je officieel geen nep-artikels invoeren, maar kleine hoeveelheden worden gedoogd.

Hee Stimi,

Eigenlijk verkeerde forum… Maar voor laptops, tablets e.d. is Phnom Penh in Cambodja een goede plek. In het kader van de ontwikkeling van de bevolking zijn deze vrijgesteld van importbelasting. Je vindt een paar zaken bij de grote markt.

Accessoires voor computers ( zoals bijv. een cover voor je tablet) koop je voor veel minder dan hier in Panthip Plaza,Bangkok.

Hans.