Action cam gezocht! Help!

Hallo!

Ik zoek een action cam(ik kom wel uit België) maar eentje die niet zo duur is als een go pro… Ik ga naar thailand en zou willen foto’s nemen en filmen vanop de fiets en met een selfie stick… Ik ga dat niet zo vaak gebruiken 2-3x per jaar denk ik dus zoek een goedkopere variant maar die mij niet in de steek gaat laten tijdens de reis dat hij ineens niet meer gaat werken…

Ik heb een Iphone, dus ik vroeg me af of ik dan de foto’s makkelijk van op de action cam op mijn gsm kan zetten?

Wat gebruik ik best om mijn foto’s gratis op te kunnen bewaren want mijn icloud zit namelijk vol! Dropbox,…andere? Liefst zo makkelijk mogelijk in gebruik.

Dus een goeie cam waarmee ik in het water kan springen, kan bevestigen op een helm,fiets enzo en waarvan ik de foto’s makkelijk op mijn iphone kan zetten. En kan ik dan ook de foto’s en video’s bekijken op de cam zelf? Want ik ga geen laptop ofzo meesleuren…

Of koop ik er best eentje in Bangkok? [emoji16]
Welke prijs mag ik er dan voor betalen, welk merk etc?en vormt het een probleem om achteraf in België alles op te loaden? Ivm software blabla …
Ik zou het enorm appreciëren wie mij kan helpen!

Grtjs charlotte

Alhoewel dit een heel late reactie is hoop ik dat je er misschien nog iets aan hebt. De SJ4000 is vrij goed. Je kan de accessoires van de GoPro gebruiken, de kwaliteit is goed en de prijs is netjes. Het is verder gewoon een simpele action cam zonder echt veel bijzondere mogelijkheden, maar kwalitatief doet deze nauwelijks onder voor de GoPro.

Ook beetje late reactie, maar ik zou een Denver actioncam afraden. Instellen vind ik echt heel lastig bij dat ding. Hij filmt vaak met soort vertraging… moet ik 'm eerst versnellen op de computer. Ook is geheugen gauw vol en nee, GoPro van mijn vriend werkt 100x fijner.