Filippijnen backpacken

Voor 2012 heb ik plannen om op de Filippijnen te gaan backpacken voor ca. 4 weken. Vlucht naar Manilla boeken, verder ter plekke plannen maken, en zoveel mogelijk in de natuur rond te brengen. Ik zou het leuk vinden om met zijn tweeën te reizen, dus als je ongeveer de zelfde plannen hebt, stuur dan even een berichtje.

PS. Ik heb ook nog een oproepje staan voor West-Canada

Hoi Frank,

Ik heb plannen om ook naar de Filippijnen te gaan. Wanneer wil je daar heen?

Groet Henriek

ik wil juni erop uit, is dat wat ?

mvg, helen

@Henriek, zie PB

@Helen, zie PB

Ik ben vanaf half juli in de Filipijnen. Voor een deel van de reis ben ik met een vriend samen, een deel van de reis ben ik alleen. (Maar dat vind ik an sich geen probleem.) Mocht iemand een stukje meewillen, dan kan dat natuurlijk.

Ik ga naar Luzon, Dumaguete en Bohol. Aangezien de vliegtickets al geboekt zijn, ligt de route deels vast.

Hey, ik zou ook naar de filipijnen willing gaan dit jaar waneer vertrek jij zou graag manila en cebu zien

mvg davy

juni schijnt nogal nat en moessonachtig te zijn, dus ik schuif het door naar november: het droge klimaat

voor nu wil ik in juni of cuba doen of peru, dus als je zin hebt
kun je je aansluiten

greetz, helen

@Travelguide, wil 3 a 4 weken gaan, ergens in de periode oktober 2012 maart 2013. Ben van plan rond te gaan trekken, echter Manila hooguit 1 dag en dan verder.

@Helen, zie PB