Ik ben zeer enthousiast want, ik mag zeer binnenkort terug met vakantie. Filipijnen here I come>>>
Ik zou graag jullie mening, kritiek, tips, advies, … over mijn reisplanning voor 25 dagen op de Filipijnen willen weten ?
Ik vertrek in Brussel op 16 april ! En ik kom terug op 10 mei !
VR 16 Brussel-Manilla
ZA 17 Aankomst Manilla 23.00u
ZO 18 Manilla - Busuanga Island (10.00u vetrek)
MA 19
DI 20
WO 21
DO 22
VR 23 Busuanga Island - El Nido
ZA 24
ZO 25
MA 26
DI 27
WO 28
DO 29 El Nido - Puerto Princesa - Cebu City
VR 30 Cebu City - Tagbilaran City - Panglao
MA 1
DI 2 Siquijor
WO 3 Tagbilaran City - Cebu City - Caticlan - Tablas Island
DO 4 Tablas Island
VR 5 Romblon Island
ZA 6 Sibuyan Island
ZO 7 Tablas Island
MA 8 Caticlan - Manilla
DI 9 Manilla
WO 10 Manilla - Brussel vertrek 01.00u
Ik vrees wel voor het krappe einde, ik zou misschien Panglao en Siquijor moeten laten vallen oftewel de Romblon provincie niet doen.
Ik en mijn vriend vertrekken 18 april en gaan ook op 10 mei terug.
Wij zijn nu ook druk bezig met de planning en gaan ongeveer dezelfde route als jou afleggen, eerst palawan en dan naar Cebu.
Reis jij met binnenlandse vluchten? Ben ik wel heel benieuwd naar want die staan wij op het punt te gaan boeken, maar lees hier op de website dat dat niet lukt…
Ik denk dat je op het eind toch wel iets te veel doet in een korte tijd. Beter om iets te schrappen denk ik?
Ik heb een binnenlandse vlucht geboekt van Manilla naar Busuanga (zestair).
De andere vluchten boek ik ginds om een beetje speling te hebben wanneer ik ergens wil vertrekken.
Van Puerto Princesa tot Cebu bv. kan je gemakkelijk een vlucht in El Nido boeken.
Voor het einde van mijn vakantie ga ik de Romblon provincie moeten laten vallen. Ik ga in de plaats wsl Bohol en Siquijor bezoeken.
Heb je al een visum voor langer dan 21 dagen die je bij aankomst krijgt?
je kunt ter plekke in Manila wel verlengen maar ik zie dat je daar op zaterdag/zondag bent en aan het eind van de drie weken zit je ergens op een eiland.