Reisgenoot gezocht 3 weken in februari naar de Philippijnen

Hi,

Ik ben van plan om 5, 6 of 7 februari voor 3 weken naar de Philippijnen te gaan. Wie heeft er zin om mee te gaan?
Ik hou van wat zien, duiken, zon, zee, strand, feest. Mijn plan is alleen een ticket te boeken en met de backpack rond te reizen.

Voor Colombia of een ander land in Zuid Amerika sta ik ook open trouwens.

Groetjes, Wendy

Hi, zou ik mogen vragen hoe oud je bent? Ik ben namelijk van plan rond dezelfde tijd op reis te gaan en je bestemming lijkt me erg mooi. Ook het feit dat je alleen een ticket wil boeken past helemaal bij mijn idee van reizen. ik hoor graag van je :slight_smile: Groetjes Jagruti

Hi, sorry voor mijn late reactie maar ik was super druk afgelopen week. Ik ben 38 maar voel me 25 en zie er, al zeg ik het zelf, jonger uit dan 38 :wink:
Ik hou erg van backpacken en het laid back leventje. Zit de hele avond al naar tickets te kijken en me in te lezen over de Philippijnen. Hoe oud ben jij? Heb je ervaring met reizen? Ben je al eerder in Aziƫ geweest?

Hoi, Ik ben zef 19 misschien wat jong voor jou.? Philipijnen lijkt me echt een prachtig land. Ik heb inderdaad al eerder gereisd en ook al in Azie. Groetjes Jagruti

Hoi. Klinkt goed. Ik ben rond die tijd ergens in Azie, maar heb nog geen concrete plannen. Ik ben nu aan het backpacken in Afrika. Filipijnen klinkt goed. Is je bedoeling low budget? Omdat ik een langere periode aan het reizen ben probeer ik niet al te veel geld uit te geven, maar ik wil natuurlijk wel genieten. Ik ben 24 jaar.

Groetjes, janet

Hi Wendy,
Heb net voor 3.5 week naar de Filipijnen geboekt, alleen een ticket. Vlieg op 9 februari naar Cebu. Vanaf daar zie ik het wel. Palawan, Boracay, Malapascua, Bohol. Apo island en Apo reef. Lekker rondtrekken en het land ontdekken en veel duiken!
Misschien kom ik je daar tegen?
Groet,
Won