Hi! Mijn naam is Astrid, 24 jaar en ik ben op zoek naar een reismaatje om naar Azië te gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar de Filipijnen maar ik sta voor andere suggesties ook open.
Ik zou graag in oktober, november of december 2015 willen vertrekken voor 3 a 4 weken. Heb jij ook zin in een onvergetelijke vakantie/ervaring? Laat het mij weten! >>>
Hey astrid ik heb er ook zin in om er op uit te gaan ben ook alleen azie is heel mooii ben al keer maleisie Singapore geweest was heel goed bevallen maar filipijnen lijkt me ook heel mooi gr ronald
Bedankt voor je bericht Ronald. Ik zie dat je op heel veel topics reageert met interesse over erg uiteenlopende bestemmingen.
Graag alleen serieuze reacties en privé bericht mag ook.
Hey ja dat klopt azie en zuid Amerika ik ga vaker op vakantie per jaar maar ik ben wel serius ik kan je geen pb sturen waarom weet ik ook niet kennen we mailen ? heb je al iets uit gedacht of staat alles open gr
Sorry nu kan ik prive berichten sturen maar ik he serieus intresse ik wil er al heel lang heen maar alleen is niet leuk dus ben benieuwd wat je plannen zijn en of jij ook serius bent en wie weet als er een klik is zitten wij daar eind van het jaar zou wel lekker wezen ik hoor van je gr ronald
ey astrid,
Ik ben Kevin, 29 jaar. Ik had ook gedacht om een van die maanden naar de filipijnen te gaan.
Concrete plannen heb ik niet gemaakt, maar ik zou graag enkele keren gaan duiken, zeker in donsol.
Ik had het wel aangenaam gevonden om met iemand (deels) rond te trekken. Ik heb het al enkele keren op deze manier gedaan en dat viel altijd goed mee.
Moest je interesse hebben laat je het maar weten.
Hoi Astrid,
Ik ben 27 jaar, kom uit Amsterdam, ben ook op zoek naar een reisgenootje en heb vakantie vanaf de laatste maandag van sept tot de eerste vrijdag van nov. Ik wil mijn vakantie starten op Borneo en daarna naar de Filipijnen en een paar dagen Dubai. Misschien vind je het leuk om Dubai ook mee te pakken?
Groeten Nadieh
Hoi Astrid,
Ik ben Lianne, 25 jaar en ik ben van plan om rond oktober, november naar Azië te vertrekken. Ik heb nog geen concrete plannen maar ook ik wil heel graag naar de Filipijnen, en het liefst ook nog naar een ander land (bijv. Indonesië). Ik hou van een combinatie van cultuur, natuur, strand en actieve dingen doen zoals trekkings etc. Mocht je nog iemand zoeken, dan hoor ik het graag
Groetjes Lianne
Beste Astrid,
Leuk dat je naar de phillipijnen wil. Zelf heb ik ook hele serieze plannen om rond die tijd te gaan. Ik ook vrouw en 24. En ben nog op zoek naar een reispartner. Mocht je interesse hebben. Laat het me even weten.
Groetjes Terry