Hallo beste mensen!
Ben jij ook helemaal in je element als je je backpack op hebt? 
Ik ben al vaker in Azie geweest, maar nog niet op de Filipijnen. Zou het leuk vinden om met jou daarnaartoe te reizen! Ik heb nog geen exact plan, maar de periode zal zo eind april, begin mei zijn voor ongeveer 4 weken. Veel zien maar ook vooral relaxen! Laat van je horen als je interesse hebt!
groetjes Tanja (30 jr)
Hoi tanjaa
Ik ben ook van plan om die richting op te gaan!
En alleen is ook maar zo alleen… Haha
Ben opzoek naar een gezellig reismaatje
Ik hou van cultuur, natuur, feestjes, tripjes, alles uit je vakantie halen en ook lekker relaxen…
Ik ben 27 jaar uit Rotterdam
Als je geĂŻnteresseerd ben hoor ik graag iets van je
Vriendelijke groetjes
Nathalie
Hey Tanja en Nathalie!
Ik ben Marjolijn, 29, en ik droom al lang van een reis naar de Filipijnen, maar werd steeds uitgesteld. Nou kan ik waarschijnlijk vanaf half april t/m mei vrij krijgen, maar mijn vriend maar 3 weken in mei. Lijkt me leuk om het eerste deel samen met iemand te reizen. Ik hou van reizen, mensen ontmoeten, natuur en wil ook graag de onderwaterwereld van de Filipijnen gaan ontdekken.
Groetjes Marjolijn
Haayy Marjolijn!!
Ik heb precies hetzelfde als jouw! Droom er al een poosje van en wil het nu heel graag waar maken! Alleen is ook maar alleen…
Ik heb alleen nog geen gezellig reis maatje gevonden… Omdat niet echt veel mensen naar de Filipijnen gaan maar meer naar Thailand…
Dit is mijn email adres praat misschien wat makkelijker
nathaliegroenendijk@hotmail.com
Je kan me ook vinden op Facebook 
Groetjes Nathalie
je hebt meerdere naamgenoten op facebook
Redirecting...
Misschien kunnen we een keer met zn 3en afspreken om te kijken of t klikt en wat onze ideeën zijn. 1 maart hoor ik wanneer ik precies vrij ben
Heyy Marjolijn!!
Ik vond dat een heel goed idee!
Laat me maar weten waarneer je zou kunnen groetjes
Hey meiden!
Ik kom toevallig jullie berichtje tegen! Ik heb de eerste 2 weken van mei ook vakantie opgenomen, alleen nog geen idee waar heen te gaan!
Wil het liefst eind zomer naar Vietnam/Cambodja, maar zat er aan te denken om deze 2 weken ook richting Azie te gaan. Dacht low-budget naar Thailand, maar zie dat Filippijnen ook niet onwijs duur is. Wellicht dat ik 2 weken kan meereizen?
Ben zelf 26 jaar oud, hou van reizen en ben altijd in voor gezelligheid!
Vind het leuk om nieuwe dingen te ontdekken, maar een dagje relaxen is ook heerlijk!
Als jullie al concrete plannen hebben lijkt het me misschien leuk om te joinen!
Hoe meer ziel hoe meer vreugde!! 
Ik ga pas april/mei groetjes
Waar moeten jullie vandaan komen? Misschien kunnen we ergens in het midden afspreken [emoji4] Kunnen jullie zondag 1 maart?
Ik kom uit Rotterdam!
En krijg deze week me rooster voor aankomende weken.
Normaal gesproken is zondag me vrije dag… Dus denk wel dat ik kan :))
Hey Tanja! Ben jij ook nog steeds enthousiast??
Hi! Ik kom ook uit Rotterdam, wat een toevalligheid! en 1 maart moet denk ik wel lukken 
1 maart in Rotterdam dan? Zoeken jullie n leuk koffietentje in de buurt van t station?
Ik stuur jullie even een PB want niet iedereen hoeft te weten waar we uithangen