Reismaatje filipijnen '16 gezocht!

Hai, ik ben op zoek naar een reismaatje om samen naar de filipijnen te gaan, ik denk rond oktober/november voor 4 weken/volle maand. Dacht zo tussen regenseizoen en toeristenseizoen in, maar ben vrij flexibel in vertrektijd, liefst rond einde vh jaar. Het lijkt me leuk om eerst een citytrip naar Hong Kong te maken voor een paar dagen, jetlag ook beetje wegwerken daar, maar als je dit niet ziet zitten ben ik flexibel! Heb net een lonely planet besteld en nog geen idee waar ik precies heen wil, maar zeker de mooie stranden bezoeken en de onderwater wereld zien daar!
Beetje over mezelf, ben Mandy, 26 jaar en heb al wat reizen gemaakt. Ben oa in Australië/fiji geweest en 4 maanden gebackpacked door thailand, cambodja, laos, vietnam, singapore en maleisië. Voor Azië had ik ook een reisgenoot via internet gevonden en dat werkte top, zijn nog steeds vriendinnen.
Nu wil ik dus een maand gaan backpacken op de filipijnen! Ik hou van zon, zee, strand en beetje cultuur. Geen gigantisch feestbeest maar vind drankje doen altijd gezellig, zeker op reis. Wil proberen de hostels te vermijden met 8 pers kamers bijv, dus als budget het toelaat guesthouses en de betere hostels. Misschien tussendoor keertje ‘luxe’ in een hotel een overnachting. Agoda werkte daar top voor in Azië vorig jaar iig.
Denk dat mijn budget rond de 1000-1200 euro zal zijn(zonder vluchten)
Let me know als je ook richting filipijnen wilt en een reisgenoot zoekt!

Groetjes Mandy

Al iemand gevonden? Zijn je plannen al wat concreter?

Sent from my SM-N9005 using Wereldwijzer mobile app

Je post is inmiddels al oud maar ik wil van 11 tot 28 okt 2016 naar de Filipijnen gaan (palawan en boracay) en zoek nog een reismaatje. Ik ben een vrouw van 33 en kan me verder prima vinden in jou omschrijving dus weet niet hoe je plannen er inmiddels voor staan??

Hoi Mandy, zie mijn post. Denk dat we ongeveer dezelfde plannen hebben. Alleen kan ik pas de tweede week van december weg. Groetjes Pi

hey!! ik ga van 9 november tot 8 december !!! let me know if you want to join!