Ik ben van plan om van 2 december 2012 t/m 13 januari 2013 naar de Filipijnen te reizen. Na Thailand, Laos en Cambodja wil ik nu graag de Filipijnen ontdekken. Ik ben 33 jaar, ga voor low budget, natuur, strand, reizen, een hoop gezelligheid en een hapje en drankje mag zeker niet ontbreken. Het zou leuk zijn om een gezellige, avontuurlijke reisgenoot te vinden. Samen is leuk, maar wel met ieder zijn eigen vrijheid. Spreekt dit je aan en heb je zin om (een deel) samen te reizen, stuur gerust een mailtje. Dan kijken we vandaar verder of het klikt. Gr. Shirley
En, hoe waren de Filippijnen?
Kan Shirley, denk ik nog niet weten , ze gaat pas aanstaande december :dag:
Ik ga inderdaad pas in december. Maar als ik terug ben laat ik het weten
@ Sherley, ik hoop dat je een reisgenoot gaat vinden. Hoewel Filippijnen steeds meer in de belangstelling staat, is toerisme hier toch altijd nog mondjes maat , in vergelijking met de buurlanden.
Heb je je al verdiept in welke eilanden te gaan bezoeken ?
Hallo,
Ik vertrek 26 juni 2012 voor 2 maanden naar de Filippijnen. Palawan bezoek ik zeker. Ik hou je op de hoogte.Tips zijn altijd welkom!
@ Korikong
Tot nu toe 3 reacties. Ik hoop dat er inderdaad een gezellige reisgenoot bij zit!! Vind ik toch gezelliger dan 6 weken alleen. Ze twijfelen allemaal nog over Filipijnen of ander Aziatisch land. Een vorig reisgenootje van me heeft net wel een ticket naar Filipijnen gekocht. Zij gaat waarschijnlijk met een vriend en we zullen een kleine overlap van verblijf hebben. Wie weet kunnen we elkaar een paar dagen ergens treffen.
En wat betreft mijn wishlist… die is groot. hahaha. Ik wil zeker naar het Noorden rijstvelden en Sagada) en Palawan (El Nido en misschien Puerto Princesa), Bohol, Donsol en ik wil absoluut naar Boracay. Jij nog tips?? Ik sta open voor andere ideeën
@ Misjelsmets
Zou fijn zijn als je ons op de hoogte houdt! Ik ben erg benieuwd. En voor jou duurt het niet al te lang meer. Fijn vooruitzicht hoor.
Hey, ik zou ook naar de filipijnen willing gaan dit jaar waneer vertrek jij zou graag manila en cebu zien maar andere plaatsen zoals palawan mogen ook
mvg davy
Mocht je Cebu willen verkennnen, dan kan je met de Whale shark duiken de Kawasan Falls bezoeken, Islands trips rondom de kust van Cebu en lekker snorkelen bij de stranden van Mactan. Mactan, is een aangrenzend eilandje dat behoort tot Cebu. Cebu is de 2de grootse metropool van de Filipijnen erg hip en trendy voor jongeren en ouderen, je kunt de combinatie van een beetje luxe en natuur terug vinden in cebu.
Meer Info over Cebu City:http: //www.facebook.com/philippinesnl?ref=tn_tnmn
www.philippinestravel.nl
Hoi,
ik ben 5 keer steeds lange perioden geweest. Het beviel me altijd. Ik ga rond november weer voor 4 maanden, dit keer om Engelse les te geven. In die periode kunnen we elkaar wel ontmoeten en zien of we samen een uitstapje kunnen plannen.
Groetjes van vreemdeling
Hey Vreemdeling, wat leuk dat je daar les gaat geven. Lijtk me leuk om te meeten als dat mogelijk is. Waar ga je naartoe in de Filipijnen? Gr. Shirley
Hoi,
ik ben 5 keer steeds lange perioden geweest. Het beviel me altijd. Ik ga rond november weer voor 4 maanden, dit keer om Engelse les te geven. In die periode kunnen we elkaar wel ontmoeten en zien of we samen een uitstapje kunnen plannen.
Groetjes van vreemdeling
Hoi,
Het lesgeven is in Manila. Ik wil daarnaast ook reisjes maken daar ( misschien deze keer ook Palawan!) Dus ik zou het ook vinden als we iets samen zouden kunnen doen. Jammer dat je er maar korte tijd zal zijn. We horen wel, ok?
Je mag tzt emailen :yaelguery@yahoo.co.uk
Hoi allen, ben nu een paar weekjes terug en ff een update om de info op deze site te voeren. Allereerst…i love the Philippines Waar ben ik geweest?> Luzon (Manila, Sagada en Banaue). Toen Palawan (via Puerto Princesa naar El Nido). Vervolgens naar Bohol, Siquijor, weer terug naar Bohol. En daarna Boracay. Ik heb heel erg afgewisseld… guesthouse, hotel, maar ook meerdere keren bij locals geslapen. Heb alleen gereisd. Wel twee kennissen gezien daaro voor een paar daagjes. Veel mensen leren kennen onderweg en ook makkelijk in contact gekomen met locals. Sorry Vreemdeling… kon je berichtje niet weer vinden en alles ging ook erg snel. Vooruit plannen zat er niet echt in. Ik ging maar mee met de flow en vergat zo’n beetje alles om me heen. Ik heb een blog bijgehouden shirleyopreis.waarbenjij.nu