26 sept 4 weken Azië. Voorkeur Filipijnen of Thailand.

Hi! Mijn naam is Astrid, 24 jaar en ik ben op zoek naar een reismaatje (vrouw voorkeur) om naar Azië te gaan. Mijn voorkeur gaat uit naar de Filipijnen maar ik sta voor andere suggesties ook open.
Ik zou graag op 26 sept weg willen vertrekken voor 4 weken. Dan heb ik al vrij namelijk. Heb jij ook zin in een onvergetelijke vakantie/ervaring? Laat het mij weten!:zon02:

Hoi Astrid, mijn naam is Nicole, ik ben 25 jaar. Ook ik ben op zoek naar een reisgenote. Mijn voorkeur betreft wel Thailand, maar de Filipijnen zou ik ook heel graag willen zien. Ik zou ongeveer 3 a 3,5 week weg kunnen ivm mijn werk. Ik hoor graag van je!

Hey! Hebben jullie al iemand gevonden? Ook zou ik graag nog 3 weekjes ergens naar toe willen. Filipijnen spreekt me wel aan! Ik heb nu vakantie gevraagd vanaf 10 oktober, maar dat kan ik wellicht nog wel veranderen. Mochten jullie nog iemand zoeken , dan zouden we wat ideeën uit kunnen wisselen?

Hi Astrid, Nicole en San,

Hoe staat het met jullie plannen? Ik ben Eline, 23 jaar en wil dit najaar graag een rondreis maken met voorkeur voor Thailand. Ook ik ben op zoek naar een reisgenootje(s) :slight_smile: Ik heb 3 a 3,5 week verlof om op te nemen, momenteel heb ik deze eind november staan. Echter kan ik hierin waarschijnlijk nog erg flexibel zijn op mijn werk tussen eind september tot eind november.

Ik ben benieuwd naar jullie plannen!

Groetjes,

Eline

Mag ik aannemen dat jullie het hadden over 2015? Want ik ben opzoek naar een reismaatje voor dezelfde tijd maar 2016 :wink: Als jullie al geweest zijn hoor ik graag hoe het was!