ik ga een paar maanden door zuid oost azie reizen vanaf eind augustus begin september, mijn startpunt wordt bangkok.
in thailand en cambodja was ik al geweest, dus mijn focus ligt meer op de omringende landen hoewel ik van thailand zeker nog het 1 en ander wil zien en ik cambodja toch ook niet helemaal uit sluit haha.
ik zoek mensen die zonder al te veel verwachtingen en al te veel te plannen zin hebben om gezellig een tijdje met me mee te reizen, ook al is dat een dag een week of langer dat maakt niet uit.
ik ben in alles geïnteresseerd, natuur, excursies ,uitgaan, stad etc.
ps:ik heb de voorkeur voor goedkope en gezellige geusthouses/hostels waar de backpackers uit alle windstreken samen komen om hun verhalen te delen aan elkaar, dus het zou leuk zijn als jou dat ook wat lijkt.
Ik vertrek 2 december naar de Filipijnen. 13 januari vlieg ik terug. Wil graag naar Noord Luzon, Palawan, Bohol, Boracay en als ik tijd over heb misschien Batayan ofzo. Binnenlandse vlucht naar Boracay (30 dec-10 jan) heb ik onlangs wel alvast geboekt. Schijnt daar nogal druk te zijn met de feestdagen. Vandaar. Waarschijnlijk komt een engels reisgenootje van vorig jaar me nog ff opzoeken in Boracay. Dus oud en nieuw en afsluiter van het backpacken op het party eiland Volgende maand begin ik met een duikcursus in Nederland. Dus wellicht kan ik af en toe ook een duikje maken in de Filipijnen (mits ik het leuk vind). Ik wil veel zien en doen. Maar ook lekker relaxed een drankje drinken. Gewoon genieten van het reizen