FF:voorstellen

Hoi beste vrienden van wwz.
Mijn naam is georgessiam en zoals je kan vermoeden ben ik een Thailandfan in hart en nieren.
Ik heb al 30jaar ervaring met dit mooie land,ben er al ondertussen meer dan zestig keer geweest.
Tussen de dertig jaar dat ik Thailand bezoek, heb ik 3 staatsgrepen meegemaakt(gelukkig zonder bloedvergieten)een bijna doodservaring(one two go vlucht Bkk naar Phucket)waar ik gelukkig in Bangkok ben uitgestapt(maar dit is een andere verhaal)
Buiten de tsunami(naweén)heeft mij het meest geschokt,een huilende plattelandsboerin die haar baby wou verkopen,omdat ze geen geld had om de anderen kinderen van haar gezin te voorzien van eten.(zal het gezicht van deze vrouw nooit vergeten)
Voor de rest heb ik alleen maar goede herrineringen van dit prachtig land!
Andere landen die ik al heb bezocht zijn:Birma,Laos,Vietnam en Taiwan.
Thai airways is één van mijn favorite vliegtuigmaatschappijen,alleen spijtig dat de tickets zo duur zijn.
Buiten het reizen heb ik maar één hobby,en dat is de mensen helpen op het Thailandforum van wwz.
Momenteel ben ik verloofd met mijn thaise vriendin,we zijn van plan om op het einde van het jaar te trouwen.
Landen die ik in de toekomst nog ga bezoeken zijn:Indonesie,Maladiven(als ik veel geld heb)New York(Amerika)en Cambodja(sta nu op het programma)
FF nog zeggen dat ik in Belgie woon(noorden van antwerpen)en dat ik 50jaar ben.
Voor de rest ben ik echt een aardige man,heb maar alleen 1 negatief puntje,ongegronde kritiek over mijn tweede thuisland,dan durf ik wel eens raar uit de hoek komen.
Mijn droom:binnen dit en 5 jaar mijn koffers pakken richting Thailand,momenteel ben ik een huis aan het verbouwen in de Isan country.
Om later mijn dagen te verslijten met mijn toekomstige vrouw en eventuele kinderen.
Chiangmai en Bangkok zijn mijn favorite steden in Thailand,ken mijne weg door en door.
Mijn favorite tijdsverdrijf in Thailand is wandelen van het ene punt van de stad naar het andere:bv:Nonthaburie/Satorn.