Ik ben Hans, kom uit Nederland en probeer al enige tijd om mij hier te registreren.
gaat op één of andere manier iedere keer fout.
Ik wil in Thailand of in Ghana gaan wonen en zoek daar informatie over, de mogelijkheden en de onmogelijkheden.
Eerst maar eens kijken of het nu wel lukt met de registratie.
Wie weet tot ziens,
Hans Wallenburg uit Nederland.
Hoi Hans,welkom op wereldwijzer!
Nou je hebt hier je berichtje geplaatst dus ben je geregistreerd op wereldwijzer!
Thailand is echt een mooi land om te wonen,neemt het van mij aan.
Indien je nog op zoek bent naar informatie dan kan je altijd een berichtje plaatsen op het Wonen en werken in Thailandforum
Succ6 nog !
groet,georgessiam.
Dank voor je bericht Georges,
ik ben al enige tijd aan net chatten op Skype met een Thaise vrouw. een geweldig contact. Zij heeft in Nederland gewoond en komt binnenkort weer naar Nederland en wil mij dan uiteraard in het echt ontmoeten, wat geen probleem is natuurlijk.
Alleen zou ik als er echt een goede klik is, mee naar Thailand gaan, wat zij ook gevraagd heeft, ik ben dan alleen bang dat ik alle “rechten” die je in Nederland hebt, kwijt raakt.
Ik kan bij haar wonen maar ik wil niet op haar kosten in Thailand verblijven, hoe lief ik het ook vind van haar.
Nu ben ik aan het uitzoeken hoe één en ander werkt en wat ik nodig heb voor een verblijf in Thailand, om te beginnen een verblijf van ongeveer een maand.
Het verschil in leeftijd tussen haar en mij is te overzien, haha, ik ben 60 jaar en zij is 51.
George, nogmaals dank voor jouw bericht, misschien heb je ook nog wat tips over het verblijf in Thailand,
vriendelijke groet,
Hans Wallenburg, Vianen (utrecht), Nederland.