Felicitatie

Hi Claire,

Gefeliciteerd met je Indonesie forum!

Salam hormat dari Tanah Papua.

Vanua

Jehhh hij is er dan he??!!
Maar je moet wel regelmatig komen hoor want veel mensen hebben ook jou kwebbel nodig voor jou omgeving en werk!!
Reis ze en verdwaal niet op die hobbel wegen morgen!
En al vast veel plezier in Bogor en niet te veel theeblaadjes plukken he!?
xxx Claire

Dank Claire,

Nu in Jayapura. Vanmorgen vanuit Biak hier naar toe gevlogen. Ben komende week druk met het regelen van een nieuw visa 421(Sosial Budaya). Moet daar voor naar Vanimo Papua New Guinea, en zal wel even druk daar mee zijn. Zal geregeld je forum checken ! Wat ik je beloofde zal ik binnenkort naar je e-mail adres sturen; een kort verhaal over (Nieuw Guinea) Papua in word doc.

Thee blaadjes…? Denk dat het Bintang drinken wordt in Bogor sampai su mau mabuk dan bo2.

Hati2, dan jaga diri baik2 !

Vanua

Bir Bintang lebih enak :rolleyes:

Jenny
My Webpage

Het was hier gisteren toch maar weer een litertje Hatten wijn. :smiley:
Hey maar bedankt alvast in iedergeval… enne doe je wel voorzichtig? En doe de thee plukkertjes maar de groeten daar in Bogor. ps. als je Fam. Bogert nog tegen kom zeg maar dat ik hallo zeg.
xxx Claire

Hoi Claire!

Ben nog druk met het eea regelen vwb mijn visa, vandaag naar het consulaat van Papua New Guinea geweest en moet morgen m’n paspoort ophalen. Morgen na het regelen van de surat2 permohonan en surat2 jaminaan naar Kanim in jayapura. Dan de optie per perahu naar Vanimo Papua New Guinea, of met een landrover door de bush2 de grens over via the border post Wutung. Ik ben nog druk met het eea maar zal je het beloofde stuk meelen wanneer ik iets minder druk ben!

Wat is dat Hatten wijn…? Is dat iets als: bo2 (Milo)= Minuman lokal? Heb je Saguer al geprobeert? Zoniet dan moet je volgend jaar een keer op bezoek komen bij mij in Nieuw Guinea kun je Saguer proberen.
Familie Bogert…heb niet zoveel tijd in Bogor. Zit er hooguit twee dagen en vlieg dan weer terug naar Jayapura.

Cium kembali,

Vanua