Berita Buat Clairebear....

Hoi Clair,

Ben medio (begin) maart in Jakarta: ga daar even shoppen want alles is nl zo goedkoop in vergelijking tot Papua; even het zuur gespaarde geld opmaken in Roxy (Grogol). Verder even bij mn baas langs in Bogor, en via Bali weer terug naar Papua. Zit voor mn vervolg vlucht een dag vast in Bali eer ik naar Jayapura vlieg. Wellicht kunnen we tzt een keer ontmoeten ergens op Bali?

Laat het even weten,

Salam hormat,

Vanua

Hey!!
Zo ik leef weer ik ben de afgelopen maand overal en nergens geweest!
Ben uit Bali vertrokken op 10 jan… (is het alweer ene maand?) TOen naar Bangkok vandaar uit naar Ratchaburi waar ik eerst woonde. Een aantal leraren van mijn oude school waar ik werkte waren gevonden (Tsunami)dus de 7 daagse begravenis ceremony bijgewoont met veel wiskey soda. blehhh.
maar wel mooi om zo dit aftesluiten
En toen ben ik naar Nl gekomen voor vele redenen en hier zit ik dan… in het kikkerlandje na 2 jaar!!!
En nu heeft iedereen de griep hier na de carnaval en ik mag nu de hond uit laten in de regen. xxx claire
Kamu bisa surat saya pakai email!

Hi Claire,

" Iio nnti sa krm srt stu sama Claire klo sa ada wktu sdkit dn klo ngak trllu sibuk".

Nu in Manokwari, en van de week naar Biak waar ik niet al te lang blijf, ga namelijk door naar Jayapura waar ik mn paspoort op moet gaan halen, heb een nieuw visa. Begin van volgende maand ga ik door naar Jakarta en Bogor, en via Bali weer terug naar Biak.

Ik ga een programma opzetten voor een reisorganisatie: kijken naar mogelijkheden om te reizen in bepaalde gebieden niet de gebieden waar iedereen naar toe gaat: Baliem Vallei maar net wat meer remote gelegen gebieden. Surat jalang, vergunningen, logistieke middelen en de kosten(charter vliegtuig ed) veel uitzoekwerk…dat is het leuke werk, een reis samenstellen aan de hand van enkel wat info van de organistor en er dan een reis van maken die aantrekkelijk genoeg is dat deze in een brochure komt en uiteindelijk verkocht wordt.

Groeten uit Manokwari - Papua Indonesie

Vanua