Februari 2016 Zuid-Oost Azië

Hi allemaal!

Mijn naam is Yrenee en ik ben 23 jaar. Op 5 februari 2016 heb ik mijn laatste tentamen en dan ben ik afgestudeerd Toegepast Psycholoog :biggrin:. Nu lijkt het mij fantastisch om een reis door Azië te maken. Ik heb nog geen concrete plannen, maar ben nog veel aan het rondkijken wat ik graag wil. Het idee is in ieder geval om in februari in het vliegtuig te stappen en ik wil zo’n 3 of 4 weken blijven. Ik heb lang getwijfeld of een groepsreis misschien leuk is, maar het lijkt mij toch het leukst om zelf op reis te gaan, het liefst met reisgenoot!

Het lijkt mij leuk om veel verschillende dingen te doen en te zien. Ik hou vooral van natuurgebieden, maar de grote steden wil ik ook gezien hebben. Hier hoef ik echter niet het grootste deel van de reis door te brengen. Ik hou wel van actief (fietsen, raften, wandelen, etc), maar ik wil ook absoluut een aantal dagen met een boek op het strand of in een hangmatje liggen. Nog wat over mij … Ik ben geen drinker en ben niet op zoek naar een feestvakantie. Een keer een cocktailtje drinken samen 's avonds op het strand of in een barretje vind ik dan wel weer gezellig. Verder rook ik ook niet.

Ben jij van plan om in dezelfde periode op reis te gaan en is mijn idee van een vakantie zoals hierboven beschreven ook jouw idee van een vakantie? Laten we dan eens ideeën uitwisselen en misschien kunnen we samen die kant op!:wereld: