Hey,
ik ben Tara (19 jaar) en op zoek naar een reisgenoot die ook van plan is om in februari 2012 te vertrekken.
Ik weet nog niet precies wat ik wil doen, maar het lijkt me leuk om met iemand anders te gaan. Op dit moment doe ik een gap-year en ik wil voor 3/4 maanden weg.
Ik ben ook negentien jaar en bezig met een gap year. En alhoewel mijn plannen regelmatig wisselen, wil ik super graag drie maanden naar Oceanie & ZO Azie. Ik heb tot nu toe alleen geen werk kunnen vinden en ik moet alles nog verdienen, dus ik durf het nog niet zo hard te roepen, haha. Ben je van plan om ook te gaan werken op reis of wil je alleen maar rondtrekken?
Je hebt in mij in ieder geval ook een maatje om films mee te kijken, taarten te bakken en mee te zingen Mijn grote passie is echter fotografie en naast genieten van cultuur, mooie plekken, nieuwe mensen en lekker weer is mijn plan op reis ook om heel veel foto’s te maken van alles en iedereen. Dus dat moet mijn reisgenootje niet vervelend vinden
ik ben ook op een gap year na mijn VWO en net als jullie van plan begin 2012 op reis te gaan. Backpacken door Azie lijkt mij geweldig, ik ben al eens naar Thailand geweest en dat beviel goed, maar ik zou ook graag de wat minder toeristische gedeeltes van Azie willen zien. Australie en NZ zijn al jaren een grote droom maar of mijn budget dat toelaat… Ik zat er aan te denken om daar te gaan WWOOFF’en oid, om de kosten wat te drukken. Ik ben erg avontuurlijk ingesteld en kan best tegen een (fysiek en mentaal) stootje, maar zo’n lange reis is mij nog onbekend dus des te groter het avontuur! Ik ben ook al, het kan bijna geen toeval zijn :P, een grote film en kook fan maar net als Eva echt een fotograaf, mijn SLR gaat overal mee naartoe
Ik heb nog helemaal geen vaste plannen maar heb vanaf eind januari tot eind mei de tijd, eind juni vertrek ik weer voor drie maanden naar Canada om een zomerkamp te begeleiden. Ik sta dus ook voor alles open, ik heb nog te weinig van de wereld gezien om te beslissen waar ik het niet leuk vind!
ik ben luke, 20 jaar en toevallig zit ik ook in een tussen jaar en wil ik in februarie weg voor 4 maandjes. Jouw idee klinkt echt super, maar vindt je het erg om een jongen mee te nemen. ik sta voor alles open en ben echt aardig, al zeg ik het zelf. ik heb al enig ervaring met reizen door indonesie en door amerika. laat maar horen wat je ervan vind.