Gezocht reisgenoot feb. 2011 Australie/NZ en Azie

Beste allen
Even voorstellen ik ben Laura Mulder 21 (tegen de tijd dat ik wil reizen 22)
Ik ben afgestudeerd op MBO en wil al heel lang wat zien van de wereld.
Graag wil ik eerst naar Australie en NZ, en landen in Azie waaronder Japan en India (India woont “verre” familie die ik graag wil bezoeken).

Ik wil ron de tijd van februari omdat dan het contract van mijn werk verloopt en zoek een felxibel, gezellig en geintreseert iemand M/V maakt niet uit en die graag wat wil zien van de cultuur.

het hoeft niet voor de gehele reis (het mag altijd;)) en het rooster is nog altijd om te gooien.

Gr Laura

Heej Laura,

Ik ben Anne Blom, 19 en als ik ga reizen 20. Ik wil naar naar N-Z, Australie en Zuid-Afrika.
In eerste instantie wilde ik in januari maar ik heb onlangs mijn ticket besproken en ga deze ook snel boeken en kom nu op de vertrekdatum van 1 februari uit. Ik werk nu fulltime, en heb alleen de havo en iets minder dan een jaar de Hogere Europese Beroepenopleiding in Maastricht gedaan. Deze komende zomer werk ik voor 2 maanden op een camping in Frankrijk. Nadat ik de tickets + buspas voor N-Z gekocht heb begin ik weer opnieuw met sparen. Ik heb hier 5 maanden de tijd voor maar dit is ruim genoeg.

Ik hoop dat je nog steeds wilt reizen en dat je plannen een beetje overeenkomen met die van mij. Deze bespreken we uiteraard later nog een keer.

Laat maar wat van je horen! Groetjes Anne

O ja Laura, mijn plannen zijn 1 maand n-z, 3 maanden australie en dan 2 maanden Zuid-Afrika. Ik weet niet hoelang jij in N-Z en australie wil blijven??

Groetjes Anne

Heyy!

Ik ben Lieke, 21 jaar (als ik weg ga 22). Ik wil graag rond februari/maart gaan rondreizen naar Australië en Azië. Ik heb in Azië nog niet echt een idee naar welke landen ik wil, maar ik denk nu aan Thailand, China en de Filipijnen. Ik wil in totaal ongeveer een half jaar weg (ligt er een beetje aan hoeveel geld ik heb).

Ik zou dit graag samen met iemand willen doen en ik zag jullie berichtje en dacht laat ik maar even reageren! :slight_smile:

Ik hoop iets van jullie te horen!

Groetjes Lieke

Hoi Anne, Lieke en Laura :)…

Ik ben Gaby en ben bijna 21 jaar.
Ook ik wil volgend jaar gaan rondtrekken in Australië, N-Z en Azië…
Hoe lang ik overal wil blijven weet ik nog niet, maar wil rond maart vertrekken.
Dit wil ik alleen niet alleen doen en ben daarom op deze site gekomen…

Ik wil tijdens deze trip van alles ondernemen ( cultuur snuiven, leren surfen, duiken, bungeejumpen noem het maar op) maar ook lekker feesten en heerlijk op het strand liggen…

Ik wil met aardig wat geld weg gaan, zodat ik de eerste maanden door kan komen. Maar zodra het nodig is zal ik daar ook willen gaan werken.

Heb jij dezelfde interesse laat het me horen :)…

Groetjes Gaby

1 like

Heej Gaby,

Ik heb dezelfde interresse maar vertrek in Februari. 1 feb om precies te zijn. Ik wil dan 1 maand rond gaan reizen ( vervoer: bus) in N-Z en 3 maanden op een farm werken in Australie. Ik heb ervaring met paarden namelijk. In Zuid-Afrika wil ik 2 max 3 maanden blijven. Hier wil ik vrijwilligerswerk gaan doen. Ik weet niet of mijn plannen overeen komen met die van jou? maar laat maar wat van je horen!

Groetjes Anne

Hoi Anne,

Ik heb nog geen enig idee wat ik wil gaan doen in Australie enz,
Maar zoals ik begrijp uit jou verhaal wil je er echt gaan werken.

En mijn planning is om eerst mijn gespaarde geld op te maken om lekker “vakantie” te houden en komt dit aan z`n einde dan wil ik rond trekkend geld verdienen, dus overal een paar weken werken en niet 3 maanden op een plek…

Groetjes Gaby