Ik ben amy, 26 jaar en ga eind februari/ begin maart 2013 naar Curacao voor onbepaalde tijd. Graag kom ik in contact met mensen die ook rond deze periode gaan of er al zijn. Daarnaast ben ben ik op zoek naar een huisgenoot. Nog een vraagje…zijn er ook mensen die toevallig salsa dansen in Curacao?
Ik ben Kelly, 26 jaar en ik vertrek zelf in Maart naar Curaçao. Ik heb nog niet echt een plan, behalve dan dat ik de knoop heb doorgehakt en op de bonnefooi naar de andere kant van de wereld vertrek Ik ben net als jij op zoek naar een huisgenoot, want de huurprijzen liggen vrij hoog als je bedenkt dat de lonen erg laag zijn. En een studentenhuis zie ik nou eigenlijk ook niet zitten.
Het lijkt me leuk om met je in contact te komen. Ik ben al eerder op curaçao geweest en ken een paar mensen die daar ook voor onbepaalde tijd wonen. Oh salsa dansen op Curaçao weet ik niet maar doe het wel al 3 jaar in Nederland
Ik heb ervaring in de horeca en administratie.
Ik zou graag een frontoffice functie binnen een hotel vervullen of
natuurlijk gewoon achter de bar/in de bediening.
Ik ben al woonachtig in Curacao en ik kan jullie wellicht helpen.
Als jullie mij even jullie prive email geven, dan stuur ik jullie alle informatie door.
Hoi Kelly en Amy, ik ga in die tijd ook richting Curacao. En zoek ook opzoek naar woonruimte en werk. Heb net al een bericht geplaatst op dit forum onder nieuw begin op Curacao.
Ik weet niet of jullie al woonruimte hebben gevonden of uberhaupt al onderling contact hebben gehad. Maar ik zou graag meer willen weten, en als jullie nog geen woonruimte hebben er bezwaar mee hebben om gezamelijk wat te huren. Eventueel met nog iemand erbij. En daarbij een idee om contact te leggen met elkaar.
Hey allen! Ik ga per midden februari naar Curacao voor 4 maanden. Ik ben ook op zoek naar een woning voor die tijd. Ik heb geen bezwaar tegen een studentenwoning, maar een gedeeld appartement vind ik ook okay. Ik vind het wel belangrijk dat de woning een beetje centraal ligt. Wat is jullie leeftijd allemaal? Ik ben zelf 28 jaar, en ik ga stage lopen in Willemstad (Antiliaans Dagblad).
Hi Ik zag jullie berichtjes bericht bij toeval. Mocht de huisvesting nog niet naar smaak zijn gelukt, mail ons gerust via roxsha@yahoo.com. Wij hebben geen kamers, alleen appartementen 1-en 2-slaapkamer units. Zijn 9 units op het terrein, is een mix van bewoners, studenten, jong werkenden en zo nu en dan een vakantieganger er tussen door. We kunnen je altijd info en foto’s mailen als je wilt. En heb je vragen, of je nu bij ons huurt of niet, dat maakt echt niet uit, mag je me ook altijd gerust mailen hoor,
Veel succes en plezier tijdens voorbereidiengen en je verblijf op Curacao, gr. Anneke Maduro