Ik ben er van overtuigd dat er heel wat mensen zijn op dit forum, die het goed menen.Maar het is spijtig dat ge probeert uw kennis door te geven, en dat men dit niet naar waarde schat. Ik verdien er niets mee, zelf steek ik er een hoop tijd in. Voor alleen andere, niet de problemen te hebben , die ik gehad heb . Neem het voorbeeld wat Marcel allemaal heeft trachten te doen voor… U zult het wel vinden op dit forum zeker. Ik ben werkeljk pisif op deze dag, dat ge niet beschouwd word als iemand die het goed met u meend. Aan de andere kant, kan men vertelen wat men wil. Stort de volende keer geld op mijn rekening, dan weet ge tenminste waar het is. Sorry mensen , maar als ge bleu bent hebt ge deze mensen nodig. En die brengen u alleen maar volledig belangeloos informatie. Als ge dat niet nodig hebt en liever opgelicht wordt voor een koppel of duizend euros, u doet maar.
Ik heb dit al eens eerder aangegeven. Het is idd jammer, dat mensen dit doen, maar zo zit de wereld er op dit moment nu eenmaal uit. Ik noem het de graai-generatie cultuur. Dit zijn de mensen die de hippie-tijd bewust hebben meegemaakt en daardoor weinig respect hebben voor fatsoens normen en waarden, alhoewel ze wel de mond er van vol hebben! Dit wordt natuurlijk doorgegeven aan de kinderen waardoor er meerdere generaties alleen maar met de gedachte rondlopen ‘Me, Myself & I’. Als je dan als individualist een andere individualist tegenkomt die voor zijn/haar gewin je probeert uit te kleden, dan kan je niet verwachten, dat zo’n persoon luistert naar een persoon die het goed meent met je en je wilt behoeden! Neen, Men gaat liever in op de gladde praatjes van die persoon, omdat men denkt hier iets mee te kunnen winnen (wat dat ook moge zijn!). Toch zal ook ik iedere keer weer proberen deze generatie aan het verstand te brengen, dat de andere bezig is met foute dingen. Voor mij is 1 geholpene al genoeg, om hiermee door te gaan. Kortom, beste Beest, geef niet op, want je kan er 1 persoon een hoop ellende mee besparen!