Is iemand hier geweest?? Ervaringen?? Ziet er mooi uit!!![]()
Hallo Azieazie,
Ik ben hier geweest.
Wanneer je de zandduinen (rode ) leuk vind is dit misschien iets voor je.
Persoonlijk is het leuk om gezien te hebben omdat we er op de weg van van Nha Trang er toch langs kwamen stopte de chauffeur en konden we de kloof ingaan en door de modder banjeren.
Na enkele minuten kwamen er al kinderen na ons toe die wat vertelden en naar het rode zand wezen. Was ongeveer gelijk aan de opdringerige kinderen die je sleetjes aanbieden om van de rode duinen te glijden en met het afgesproken bedrag nooit tevreden zijn en meer willen en dus achter je aan blijven lopen.
Na 15 minuten heen hadden we het weer gezien en gingen we terug en ook deze kinderen wilden dus weer geld omdat ze zich als gids voelden; met 20000 vnd waren ze niet tevreden. De chauffeur heeft ze weggestuurd en de wagen werd bekogeld met modder.
Ik zou een eventuele volgende keer erna toe gaan georganiseerd met een tour en gids of met iemand die het je aanbied vanaf zijn motorbike ( is ook nog goedkoper ) icm met de rode duinen.
gr
Ton.
Ik sluit me bij Ton aan. Inderdaad i.c.m. de rode, maar ook de gele en witte duinen (ervan af glijden, vond ik toch erg leuk ;)). De Fairy Falls is zeker erg mooi gebiedje, maar je hoeft er niet heel lang te blijven, vind ik ook.
Groetjes, Anne
Oke thanks voor de info!! Denk dat de naam leuker is dan de plek zelf, haha… Nooit eerder op n plek geweest waar elfjes zouden wonen ( verhaaltje over gelezen)
thnx!!
Wij zijn ook van plan om hier heen te gaan als we in Phan Thiet zijn. Misschien een stomme vraag, maar zijn er in Phan Thiet ook tourbureautjes te vinden om zulke tours te boeken?
Of is het de gewoonte dat je zo’n tour boekt met iemand die je op straat tegen komt en zijn kost wat wilt verdienen?
Als het goed is, kun je zo’n tour ook ergens anders boeken. Zelf ben ik niet in Phan Thiet geweest, dus kan niet precies vertellen of dat daar kan, maar ik ga er wel van uit.
Groetjes, Anne
net zoals in heel vietnam staat het bol van de bureautjes of mensen die iets organiseren. we hebben zelf met een oude russische jeep met chaffeur de hele dag daar rondgereden voor 40 euro of zoiets.
Mui Ne rondleidingen http://liveinmuine.com/trips-tours/ !