Extra update van jullie forumbeheerder september 2008

Beste lezers,

TTT heeft het 100e deel bereikt op dit ww forum;een unicum en alle lof naar de’‘vaste kern’’

Op 19 mei 2006 startte ik dit topic op in overleg met de redactie toendertijd;het moest een kletsforum worden en zouden wel zien hoe het zou lopen…dat hebben we dus geweten.

Waar ligt de kracht van ons community en waarom onderscheiden we ons van andere landenforums?

Zou als eerste noemen de persoonlijke noot,lief,leed en info delen;merk het aan nieuwe bezoekers die zich aanmelden,ze krijgen meestal binnen 24 uur antwoord;hetzij door mij(publieklijk,via pb)of door mijn steun en toeverlaten Cyn,Beps,Roanna,Toos,Viva,MK,Raak,Bloem,Marion,Linda,Erkan en al die anderen voor wie ww een dagelijkse gewoonte is geworden.

Beps verwoordde het vandaag juist…we kunnen niet meer zonder dagelijks

Ik sta ermee op en ga ermee naar bed…eerst openen en bekijk het topic overzicht en dan het reiscafe in;dag in dag uit…

Ik hoop nog lang met jullie samen te werken’'mijn medebeheerders"en dank jullie voor jullie tomelose inzet

Jullie beheerder,

Hans

@hans: goed geschreven helaas sta ik niet genoemd bij de vaste kern maar hoor er echt wel bij hoor haha

topic is mei 2006 begonnen maar das een detail

klopt helemaal

Klopt inderdaad,is al aangepast…dank jullie

En dan nog een ‘klein’ detail…

Jij stelde voor om eea te koppelen… Diamond starte het, maar eigenlijk was het er al en heette: Veel plezier en Welkom thuis…(een extra topic om voldoende eBucks te scoren en die 2 gekoppeld…)
Dus zoals je al zei: Met alle medebeheerders heb jij deel mogen zijn van de start…

MAAR WE HEBBEN T GEDAAN…DAMES EN HEER(HEREN)

en zo is het maar net.

Doet het er wat aan toe?

Data’s…gaat om ons forum;onze community,en daar ben ik trots op

En beter kan je de dag niet beginnen toch :smiley: ? De laatste nieuwtjes op WW met een bakkie cappucino.

Dat bakkie!!!

En ik hoop dat we nog jaaaaren zo doorgaan!!!

Complimenten voor iedereen!!!

:kus:

Mooi gezegd. :thumbsup: Ben er helemaal emo van! :o

En wij gaan door! Toch?

Zeker te weten dat we doorgaan!!!

Ik sluit me bij iedereen!!! Ik vind het super dat we dit toch met z’n alle hebben gedaan!!!
Wow deel 100!!!
Echt gefeliciteerd allemaal!!!

linda : zit er niet mee meid, mijn naam is ook niet genoemd hoewel ik me ook wel beetje “vaste kern” voel. :kus: (nou ja, VAST MEUBILAIR dan, hihi !!)