Spel; Vraag van jullie forumbeheerder...

Wie heeft TTT opgericht?wanneer?wie verzon de naam?

Diamond heeft het verzonnen… zij had een idee om het uit Veel pleier- Welkom thuis te halen en op te richten volgens mij

ik geloof dat jij dat zelf was hans, aangezien het topic met de vertrek lijst en het topic vele plezier welkom thuis nogal in de mix kwam
diamond heeft denk ik de naam verzonnen idd

en het was ergens in mei 2006 kan ook eind april zijn geweest

en dat kun je toch zien bij TTT deel 1 :wink:

Estore;juni 2006,dat was het begin…beps en cynthia waren er toen al bij

Veel plezier-welkom thuis was in 2005

de meesten van ons waren er bij…
ik igg wel…
maareuhm… waarom ineens die interesse voor de oorsprong van TTT?!

Nou,misschien interessant voor '‘latere’'ttt’ers hoe het allemaal onstaan is…?

Ok hoe ist ontstaan…

Een groep enthousiaste turkije-gangers kwamen hier samen
Vaker en vaker kwamen de ‘vaste’ gasten langs, toen vele malen minder gasten dan nu

Vaste kern:
Diamond, Rieneke, Linda1980, Cynthia, Sevgilim, Bloem(kwam ook al snel) en Mierre en Crazymar…Roanna was er volgens mij ook al snel
Toen vond WW ineens de eBucks uit… Wij als gekken posten en daar is het begonnen!!
Dus 2 topics: eBucks en Veel plezier-Welkom thuis. De 1ste om te ‘scoren’ de 2de omdat we erg met elkaar meeleefden!

En toen kwam Hans met het idee om beide samen te voegen. We praten en deelden veel met elkaar. Heel veel!!!
Sevgilim kwam met Tea Time, Diamond heeft er Turkisch Tea Time van gemaakt…
En laten we ook ons Magische Tapijtje niet vergeten…man ben ik vaak virueel bezopen geweest in Alanya, Side, Marmaris en zelfs Istanbul (wat ik zelfs nog nooit gezien heb helaas!!)

Het is uitgegroeid tot een behoorlijke gemeenschap. Veel met elkaar gedeeld, hopelijk ook veel voor elkaar betekend!
Velen komen niet meer langs…uit eigen keuze, of omdat, zoals in elke gemeenschap, er mensen ‘verhuizen’ naar andere gemeenschappen…

We naderen de 100 000 posts… Indrukwekkend…
TTT, een begrip, een eenheid, iets wat ik niet missen wil!

amen

En zo is het gekomen! :biggrin:

Heel goed verwoord Beps. :thumbsup:

Ik dacht ook dat ik er wat later bijkwam. Ik meen me te herinneren met een advertentie die ik gelezen had voor een nieuw te openen hotel (Orange County), dat personeel zocht. Wou ik toen even mededelen voor de mensen die hier werk zochten, in Turkije. Oei, oei, wat heb ik toen veel te verduren gehad :lol:, maar zo langzamerhand kwam ik er toch bij/tussen, nadat wij ook voor het eerst naar Turkije gingen.

Ook ben ik weleens meegeweest op het tapijtje naar ik dacht, Alanya en heb ook regelmatig virtueel wijn ingeschonken en natuulijk zelf gedronken.

Ik heb er geen moment spijt van gehad. En waar vind je dat, … dat mensen die elkaar eigenlijk niet kenden, lief en leed delen met elkaar, naar meetings gaan? Hier dus!

Beps,heb ook teruggezocht;

Estore en Veel plezier-welkom thuis liepen apart en gingen over hetzelfde;een’‘vroege’'chat onstond toen.

En kijk nu;haast 2 jaar later en 85x1000 reacties,uniek in nederland wat ooit op een landen-forum vertoond is.

Het trok ook nieuwe bezoekers aan,mede door de lage drempel;iedereen werd vriendelijk begroet(en nog)als nieuwkomer.

Het heeft mede geleid tot een community die je op geen enkel forum ziet,op geen taliha,seni of enig ander landenforum.

Daarom is ook het logische gevolg hiervan om het los te koppelen naar een nieuw subforum(zie mijn reactie op update met dank aan bloem)de eer is aan jullie inzet toe.

Als personen menen dat ze buiten’'‘de vaste kliek’'vallen en zich daaraan storen,so be it,leave it or not,er zijn topics zat op ons forum om te bezoeken.

Turkish tea time verdiend het na al die jaren een aparte plek hier…klep door dames…ik volg het op de achtergrond(doe mijn best).

Hans: 84 keer…nr 13 hebben we, veiligheidshalve(he Bloemmie!) overgeslagen :lol:

yup…
safety 4 everything…

Knuffel;jullie allemaal

You did it well…Die ouwe van Grace brothers met zijn stok omhoog…

Beps niets aan toe te voegen…
Ik ben er bijna een jaar geleden mee begonnen…ttt is een topic waar alles vermeld kan worden en is dus niet gericht op een onderwerp, als je in een ander topic iets vermeld wat niets met dat topic te maken heeft wordt je gelijk op je vingers getikt…hier bij ttt kan je dus alles zeggen.

En ik ben er als Belgje ook vast aan blijven kleven ! Nu toch bijna een jaar (denk ik, … ?)
Moet hier maar niet zo leuk zijn hé ? :kus:

Ik had een tip gekregen om hier eens te kijken. Ben begonnen op een topic over ADR en later blijven hangen op TTT na een mailtje van Bloem die mijn hulp nodig had. Ik ben er aan het begin van TTT deel 2 bijgekomen maar las al wel mee. Weet nog dat het TTT werd. Heb het geloof ik al weleens verteld, maar we kwamen vorig jaar aan in ADR en daar waren mensen die we kenden. Hij stond he Trees ( naam van zijn schoonzus waar ik op zou lijken) en Kaylo, Huh Trees?? Dat is toch Toos van WW. Tja Kaylo viel door de mand als :ninja::lol::lol:

toos : ja ! Van een misverstandje gesproken ! :lol::lol::lol:

Hahah de Ebucks… die goeie ouwe tijd… haha :biggrin: