Expertreizen

hallo,
ik zag de site van expertreizen.nl
en vroeg me af of er iemand is die hier ervaring mee heeft.
voor 3100euro ga je bv 17 dagen naar amerika. dan heb je naast de steden new york en hawaii waar je beide iets van 4 dagen bent heb je keuze om naar 2 andere steden te gaan. keuze uit 17steden.
het is half pension en je hebt altijd een huurauto bij de prijs in.
ook incl. vluchten.
ik vind het heel leuk klinken en zeker niet duur.
maar had er nog nooit van gehoord.

graag hoor ik of iemand het kent en er ervaring mee heeft.

groetjes

Beste Els,

Ik zag je bericht op het forum staan van wereldwijzer.
Ik werk als buitendienst reisadviseur voor expert reizen.
Mocht je vragen hebben kun je mij mailen naar marrit@expertreizen.nl of bellen voor een persoonlijke afspraak : 06-39461660.

Mvg,

Marrit

En Els, heb je de reis geboekt en wat zijn je ervaringen?
Ik ben een beetje huiverig want ze hebben geen anvr-logo of wat dan ook op hun site staan.
Ik hoor graag van je!
Groet
Marion

hoi.
nee boek dit jaar maar niet.
ik weet wel dat ze bezig zijn om lid te worden van de ANVR/SGR
en zijn al lid van de SWR. ze bestaan nog maar net, vandaar
ik blijf erbij dat het er allemaal wel heel goed uit ziet.
maar als jullie besluiten te boeken ben ik wel benieuwd hoe dat is.
miss voor mij voor volgend jr

groetjes

Zie ook “Ervaringen met Expert Cruises” (zelfde bedrijf) http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=109154 op dit forum.

Bert

1 like

Het logo van hun Stichting Waarborgfonds Reisgelden lijkt verdacht veel op het logo van de Stichting Garantiefonds Reisgelden.
Wel allemaal heel misleidend. En als je ziet wat ze aanbieden, lijkt het te mooi om waar te zijn…vier steden in USA voor maar 3100 euro, in viersterrenhotels met halfpension en de vluchten erbij. En dan ook nog eens verplicht naar Hawaii (hoe vervelend toch :)),… ik wil de eerste reiziger die dit boekt nog wel eens spreken maar ik neem de gok niet…

Expert Reizen www.diamond-2rs4u.com www.expertreizen.nl 812834135
08.03.2011 om 11:30:36

Beste lezers,

Meneer P.J.H.P. Vos is eigenaar van Expert Reizen en bied de meest goedkope reizen aan welke nimmer worden geboekt noch geleverd. Meneer heeft tot op heden niemand betaald of voorzien van reisvouchers. De schuldeisers tot zover zijn diverse gedupeerde particulieren welke een reis hebben geboekt, de freelance vertegenwoordigers, adverteerders, hotels waar meneer conferenties heeft gehouden, telefoonmaatschappijen, webdesigners, beurs standhouders, etc.

Het is te gek voor woorden dat meneer nog actief is. Meneer P.J.H.P. Vos is sinds vorig jaar actief op Marktplaats met het verkopen van UGS. Meneer incasseerde uiteraard wel de gelden en leverde helaas nimmer de goederen. Zie ook topic: Bouwen uit Franeker (Gelezen 667 maal)
Meneer deed zich eerder dus ook voor als bouwexpert!

Meneer heeft begin dit jaar waarschijnlijk gedacht het groter te willen aanpakken en inmiddels voor + 2 ton EURO aan schulden.

Wees gewaarschuwd en boek geen reizen via Expert Reizen. Hoe groot de advertenties in de Telegraaf of waar dan ook. Ook deze advertenties zijn namelijk niet betaald!!!

1 like