Hallo,
Ik wil graag samen met mijn zus op jongerenreis in Amerika. Heeft iemand hier ervaring mee? Alle tips en ervaringen zijn welkom.
Gr.
Myrte
Hallo,
Ik wil graag samen met mijn zus op jongerenreis in Amerika. Heeft iemand hier ervaring mee? Alle tips en ervaringen zijn welkom.
Gr.
Myrte
Hey Myrte, heb je al een organisatie gevonden die een jongerenreis naar Amerika aanbiedt?
Ik kan zelf niemand vinden om mee naar de VS te gaan, dus dan zou een jongerenreis eventueel wel interessant zijn… maar kan geen organisatie vinden die dit aanbiedt.
www.trekamerica.com (een Amerikaanse organisatie) en www.discoveryreizen.nl (een internationale organisatie. Maar we hebben nog niks geboekt.
Boh wel duur zo’n georganiseerde reis… heb het eens nagekeken, is per persoon zo’n 800-900 euro duurder als wanneer je het gewoon zelf regelt :frown:
Hebben jullie misschien interesse om zelf met een groepje wat te regelen? ![]()
Of toch liever via een organisatie?
Zit er niet nog een extra gids bij in, wellicht zelfs in het Nederlands? Dan is het alsnog een hele goedkope reisleider als 'ie slechts 800 of 900 euro kost voor 2 weken. ![]()
Hm ja klopt, bij die 2 sites die hierboven gepost zijn is er inderdaad een gids bij.
Persoonlijk vind ik dat echter absoluut niet zoveel waard, maar dat is voor iedereen anders natuurlijk ![]()
Ik vind vantevoren alles zelf uitzoeken superleuk om te doen.
Ja als je echt goedkoop zou willen heb ik ook gehoord over een bus die door Amerika trekt waar je ook in kan slapen. Dit is volgens mij een goedkope optie ik ben alleen even de naam van de bus vergeten dus die zal ik nog even navragen.
Ik denk dat je de Greyhound Buses bedoeld. Je kan daar inderdaad ook slapen maar ik denk wel dat je na een aantal nachtjes bus-slapen wel toe bent aan een fijner bedje ![]()
Bedoel je misschien de Green Tortoise?
Daar ben ik mee op reis geweest. GT is geen jongerenreis, maar bedoeld voor alle leeftijden.
Zie mijn topic over deze wonderbaarlijke manier om Amerika te ontdekken: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=104055.
ik ken het probleem van Royy wil super graag naar Amerika na mn examens in mei maar kan niemand vinden om mee te gaan heb ook moeit n organisatie te vinden als jullie inmiddels wat meer weten hoor ik dat graag en royys voorstel evt zelf wat te organiseren lijkt me op zich ook wel wat als er meerder mensen geïnteresseerd zijn.