Last minute rondreis in Amerika

Vandaag hebben mijn moeder zus en ik mijn andere zus op het vliegtuig naar de VS gezet. Daar gaat mijn zus 2 maand een zomerkamp begeleiden en daarna een rondreis van ongeveer twee weken doen. Daarna nog ‘even’ naar Hawaii.

Maar mijn moeder en ik hebben het idee om die rondreis samen met mijn zus te doen. Het officiële plan is dat mijn zus in de VS dat boekt, en dan komen wij dus gewoon met een losse vlucht daarheen voor twee weken. Mijn zus zou het boeken omdat boeken vanuit de VS goedkoper zou zijn?

Maar ik wil toch wat dingetjes uitzoeken. Vooral ook de prijs. Het is allemaal op erg korte termijn, vandaar dat ik het hier post. Ik heb geen ervaring met zulke reizen, heb alleen maar standaard zon, zee, strand, hotelletje gedaan, en zeker niet zo ver weg. Wil er dan wel optimaal van kunnen genieten, omdat we relatief kort gaan. We gaan dan in de periode van begin September.

Maar weten jullie sites (evt Amerikaans) waar ik dergelijke reizen een beetje kan uitzoeken? Of organisaties ofzo? We willen het liefst een busreis, omdat het in die korte tijd lastig is om zelf overal te komen, omdat ook niet iedereen een rijbewijs heeft :wink: .

Verder ben ik natuurlijk ook benieuwd naar de dingen die we echt moeten zien. Mijn zus zit in New York State, dus het is wel handig als het daar een beetje in de buurt is denk ik, maar dat hoeft niet perse. Ze moet daarna toch doorvliegen naar Hawaïi.

Alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!

Come on Eileen! (die moest even :wink: )

Leuk dat je zus wél op zomerkamp is gestuurd. Bij mij ging dat niet door ‘vanwege de crisis’. Ik ga in plaats daarvan een reis maken naar New York - Los Angeles -Hawaii. (3 á 4 weken). (koppig als ik ben.)