Hee!
Ik ben Anne, 19 jaar, en ik heb een paar dagen geleden een berichtje geplaatst dat ik rond april/mei graag door Noord-Amerika wil reizen.
Eerst was ik van plan om alles zelf te gaan regelen, maar vanmiddag vond ik op internet een site die groepsreizen voor jongeren organiseert en dat sprak me eigenlijk meer aan!
Vandaar dat ik even een nieuw berichtje plaats!
Ik zoek dus een reismaatje die deze reis graag met mij zou willen ondernemen, niet alleen doordat het voordeliger is om met zijn tweeën te reizen, maar ik vind het ook wel gezellig om al iemand te kennen.
De reis die mij aanspreekt is een reis van 42 dagen door heel de Verenigde Staten waarbij de belangrijkste bezienswaardigheden worden bezocht.
De reis begint in New York en eindigt daar ook weer.
Op de link hieronder kun je de inhoud van de reis bekijken. Ik heb een spelfout gemaakt in de titel wat betreft de datums, de laatste datum moet zijn van 21/4-1/6 ipv 24/4-1/6
De reis kost (exclusief vlucht) voor 7/4-18/5 €2617, voor 14/4-25/5 €2750 en voor 21/4-1/6 €2750. De data staan vast, daar kan dus niets meer aan veranderd worden.
De vlucht moet je los boeken, maar via deze site kun je als jongere/student korting krijgen op je ticktprijs waardoor een retourtje ongeveer tussen de €450 en €500 kost.
Ik ben zelf helemaal enthousiast over deze reis. Mochten jullie dat ook zijn laat het me weten!
Ik wil zo’n reis volgend jaar rond deze tijd gaan maken, je aanbod komt dus eigenlijk net een jaartje te vroeg, haha. Tegen die tijd ben ik 18, dus dat had me echt heel leuk geleken.
Ik heb even een vraagje, de link in je bericht doet het niet, en ik kan de reis die je beschrijft ook niet op de site vinden. Zou je nog een keer de goede link neer willen zetten?
Oh dat is jammer! Zou er voor jou geen mogenlijkheid bestaan om het een jaartje eerder te plannen? Of wil je toch echt liever wachten totdat je 18 bent?
Mocht dit niet lukken kun je ook aan de rechterkant van de site zoeken op ‘rondreizen’ met continent: Noord-Amerika, landen: VS, reisduur: +28 dagen en dan op zoeken.
Bij de resultaten zie je dan twee rondreizen die ‘The Grand Trek’ heten. Degene die ik graag zou willen doen is die van 42 dagen en die begint in New York.
Ik had een heel bericht getypt, is het opeens weg… Even opnieuw.
Een jaartje eerder zou ik heel graag willen, maar ik moet in mei helaas nog een paar vervelende eindexamens maken die een beetje in de weg zitten. Ik ben van plan om een tussenjaar te nemen, en in het voorjaar van 2011 op reis te gaan zodat ik eerst kan werken, sparen en mijn rijbewijs halen. Amerika lijkt me super, maar alleen is toch maar alleen… Zeker voor zo’n lange tijd. Daarom lijkt me zo’n reis echt super!
Als je volgend jaar van plan bent om nog eens zo’n reis te maken, ik hou me aangebevolen! :teeth:
Ja precies, Amerika is heel vet maar niet alleen
Haha dan ben je echt precies hetzelfde van plan als ik dit jaar ga doen/heb gedaan!
Ik heb ook besloten om even een tussenjaar te nemen en volgend jaar ga ik weer studeren.
Dus volgend jaar zit er helaas geen reisje voor me in