excursie in Thailand boeken?

Hoi,
In aug gaan wij naar Thailand, vanuit Bang Kok willen wij graag een meerdaagse excursies boeken.
Zijn er betrouwbare aanbieders in Thailand waar we last minute een meerdaagse excursie kunnen boeken?

Groetjes Loes

Kijk eens op de sites van Greenwoodtravel of ViengTravel. Beide in Thailand (Bangkok en/ofChiang Mai) gevestigd en met NL-management. Veel keus en absoluut voordeliger dan aanbieders in NL.

ik sluit me aan bij Emthij en adviseer om eens bij greenwood travel op hun website te kijken dit is een zeer betrouwbaar reisburo in thailand www.greenwoodtravel.nl

groet dirk:chin:

1 like

Over GWT hoor/lees ik af en toe helaas slechte ervaringen. Ook heel veel positief, maar het probleem is dat men daar niet altijd snel reageerd op de mails en zeker niet als het vragen zijn over een reis die pas enkele maanden later is. Over Vieng Travel niets dan lof. www.viengtravel.com

1 like

Log eens in op Greenwood. ga naar het gastenboek en lees de slechte berichten eens in verhouding tot de goede. Trouwens, viengtravel???

@ Carton,

Ik gaf toch duidelijk aan dat GWT een goed en betrouwbaar reisburo in BKK is. Evenals VT. Enig punt dat af en toe negatief naar voren komt is hun late reactie op mails. Jij komt nu met hun gastenboek… Heb dat eens bekeken… de eerste reactie die ik las (gepost op 12-02-10) was… negatief… waarom?.. geen reactie op de eerder gestuurde mail…
Verder vrijwel alleen (zeer) positieve reacties. Kortom een goed reisburo.
Helaas heeft VT geen gastenboek, maar lees de vele Thailandforums maar eens door. Je komt ze niet heel vaak tegen, maar als er over hen geschreven wordt is dat louter positief.