Hallo!
Wij willen graag een rondreis boeken op www.thailandtravel.nl
“Amazing Thailand” moet het worden.
Mijn vraag: heeft iemand deze reis al eens geboekt en beviel u dat??
Groeten, Marjolein
Hallo!
Wij willen graag een rondreis boeken op www.thailandtravel.nl
“Amazing Thailand” moet het worden.
Mijn vraag: heeft iemand deze reis al eens geboekt en beviel u dat??
Groeten, Marjolein
heb even gekeken bij deze reis en denk dat het een leuke reis is als je een beetje een strand mens bent zo niet moet je (en dat is echt geen probleem) zelf nog wel een paar dagen leuk invullen want je verblijft wel behoorlijk veel aan het strand (hua hin, phuket, phi phi)
wel is de kano tocht bij het khao sok national park echt te gek om te doen
ik heb echter geen ervaring met deze reis of met thailandtravel in het algemeen maar bij groeps rondreizen moet je altijd een beetje geluk hebben dat het een leuke groep is en de reisleiding ook een beetje naar je smaak maar meestal is dat geen enkel probleem
ik zou wel eerst even bij greenwoodtravel (nederlands reisburo in bangkok) kijken of je daar niet zelf z’n reis kan samen stellen en wat het dan kost (vaak behoorlijk goedkoper) en dan zit je niet zo in een groep en ben je vrij om je eigen tijd in te delen
in ieder geval een hele fijne reis toegewenst
groetjes dirk
Wij boeken vaak via Greenwood. Je kunt dan kiezen om echt met z’n tweetjes te gaan en als je de prijs te duur vindt dan kan het zo zijn dat er nog wel een paar gaan. Dat is goedkoper maar aan de andere kant bepaal je met z’n tweeën zelf waar je heen wilt.
groet,
Ton
Dankjewel voor jullie reactie!
Wij hebben besloten om de reis te boeken via 333travel.nl
Is net iets meer zien en iets minder strand. En € 1.000 goedkoper dan bij ThailandTravel.nl! Het is onze 1e keer Thailand, dus lijkt dit ons voor nu de makkelijkste manier. Onze reis is ook individueel, niet met een groep.
22 maart gaat het avontuur van start!
Groetjes, Marjolein
Mooi zo, alvast een geweldige tijd toegwenst in het fraaie Thailand.
groet,
Ton