eventjes voorstellen (tips zijn zeker welkom ;) )

Hey, ik ben Linsy, 29jaar uit Gent en ik heb van in maart een jaar loopbaanonderbreking om te gaan rondtrekken… Ik zou graag zuid - oost azie, australie en midden amerika gaan doen. bij het plannen van de reis en de zoektocht naar goedkope vliegtickets zie ik het nu even allemaal niet meer zo duidelijk…

een “round the world”-ticket is duur en daardoor ben je aan bepaalde data gebonden, terwijl ik absoluut nog niet weet hoe lang ik waar ga vertoeven en een enkele reis boeken is niet haalbaar omdat je in de verschillende landen moet kunnen bewijzen dat je daar ook weer binnen een bepaalde periode vertrekt

ik zag het nochtans volledig zitten om via airasia een vlucht naar kuala lumpur te boeken, van daar overland naar vietnam te trekken, van daar weer een vlucht te nemen naar australie en dan daar rond te trekken om dan met een vrachtschip naar midden amerika te trekken, maar dat zit er toch precies niet echt in jammer genoeg…

als er iemand tips heeft om het anders of beter te regelen, laat gerust weten!!!

groetjes,

Linsy

Hoi Linsy,
Welkom op wereldwijzer,
heb je al het Vietnamforum ontdekt hier op wereldwijzer? hier aanklikken
Je kan altijd daar een berichtje plaatsen,weet zeker dat je antwoord krijgt op al je vragen!
Voor info over het mooie Australie kan je deze link aanklikken
suc6 nog met je voorbereidingen van je reis.
groet:georgessiam.