Hoi Ton,
Ik heb al eerder een vraag gesteld aan je ivm een voetbaltoernooi in Thu Dau Mot! Toen woonde ik nog in Phnom Penh! Inmiddels zijn wij verhuisd naar Vinh in Vietnam (ja, ik weet het de stad waar niets te doen is, of heb je nog tips)!? Vanaf de 17e FEB heeft mijn vriend even vrij van de voetbal en komt zijn familie de 19e aan in Saigon. Wij willen hun graag ophalen en daarna een paar dagen met ze op stap, het liefst naar het strand! Maar nu komt er 1 ander familielid pas de 21e aan en moeten wij eigenlijk de 25e weer terug zijn in Vinh. Het is allemaal dus heel goed plannen en passen en meten! En het is ook nog eens TET…
Nu zitten wij te denken om toch van 19 t/m 21 FEB in Saigon te blijven. Is er dan echt niets open en is het uitgestorven in de stad? Of valt dit nog mee? Hoeveel dagen is echt de TET? En de dagen voor de 19e?
Dan zitten we te denken om de 21e in de avond de vlucht te pakken naar Da nang en dan 3 dagen in Hoi an te blijven. We hebben Hoi an uitgekozen omdat we vanaf Da nang rechtstreeks naar Vinh kunnen vliegen. Vanuit Nha trang, Mui ne enz is dit niet te doen en ben je dus veel reistijd kwijt en dat willen we zo min mogelijk omdat we de familie heel wat maanden niet gezien hebben. Ik weet dat Hoi an heeel leuk is, maar ik zit met het weer. Regent het nog veel dan? Of is het af en toe een bui? We willen toch wel zon hebben, omdat we het in Vinh koud is hihi!
Ik ben benieuwd naar je reactie! Bedankt alvast! Groetjes Lisanne