Even voorstellen

wat een leuk forum ik lees al een tijd mee en vond het eens tijd om me ook voor te stellen!

Zoals zovelen van jullie ben ik ook verliefd geworden op een turkse jongen!
We hebben elkaar in Mei leren kennen, was 2 weken op vakantie in Marmaris met familie. Hij maakte echt indruk op me vooral in de tijd dat ik terug was in Nederland,hij smst me de hele dag belt me 2 keer per dag… zovaak mogelijk achter de webcam(ik had gedacht dat ie de volgende dag al een ander zou hebben :dag:)
Maar hij blijft me zeggen dat hij dit nog nooit eerder zo gevoeld heeft en ik ook niet eigenlijk::smiley:

Ben daarom ook de eerste week van Juli terug gevlogen en heb vanmiddag de eerste 3 weken van oktober geboekt!:wub:kan niet wachten!!!

Fijn dat ik dit even van me af heb kunnen schrijven…Vind het echt super dat meiden hier elkaar zo steunen en om hier jullie ervaringen ook te kunnen lezen vooral omdat het bij mij nog zo pril is!

Heerlijk he meid! Welkom hier! :slight_smile:

MissR Welkom hier als je zin heb kan je mee komen kletsen op het TLK ??? Zijn allemaal meiden van Ned, Belgie en Turkije verschillende leeftijden sommige met relatie of gehad…zo van alles wat :slight_smile:

Ja heel fijn dankjulliewel!

wat geweldig zeg, dat er dingen zijn zoals dit, waar mensen met elkaar problemen enzo kwijt kunnen en dan samen tot een oplossing komen.
ik heb me vandaag aangemeld bij deze site, en lees verschillende (leuke) verhalen, maar ik heb een probleempje.

ik ben deze vakantie voor het eerst op vakantie geweest. ik ben samen met mijn moeder naar marmaris geweest. het was super. in ons hotel(club aida) waren hele vriendelijke mensen. op de laatste dag kwam 1 van de obers naar ons toe en vroeg of ik die avond met hem uit wilde. dat heb ik toen ook gedaan. het was echt super gezellig.

nou is mijn probleem, dat ik eigenlijk helemaal niks van hem weet. ik weet alleen dat hij Mustafa heet, dat hij 19 jaar is en dat hij in club aida werkt. is 1 van jullie toevallig daar geweest en kan mij meer over hem vertellen? of hoe ik met hem in contact kan komen? ik wil volgend jaar weer daar heen, maar weet niet of ik zolang kan wachten.

kan iemand mij helpen???

Misschien even naar de website van het hotel gaan en dan bellen en vragen naar hem

Misschien kun je via facebook wat achterhalen… zag net dat club aida een facebook pagina heeft!Je zou hier eventueel rond kunnen vragen of iemand je wat meer over hem kan vertellen succes!