Ok, Chinabeer, dat is leuk om te horen dat je broer ook liefde heeft voor Hongarije.
Wij wonen hier nu 4 jaar en het bevalt nog steeds heel goed, veel ruimte (letterlijk maar ook figuurlijk!!) en heerlijke rust, 's nachts nog echte prachtige sterrenhemels…
Klik op de website en je ziet hoe we erbij zitten, ik weet niet waar je broer zit, maar vanaf het zuiden van het Balatonmeer is het ongeveer 1,5 uur rijden naar hier. We hopen hier ons bestaan te kunnen financieren van de verhuur, en het gaat redelijk.
En verder zien we wel, ik kan me voorstellen dat we over een aantal jaren onze 2 huizen hier verkopen en naar een volgend land gaan om wat op te zetten, waarom niet?? Het leven is toch één groot avontuur!!!
Ja, Sopirla, ga maar lekker reizen, zo veel je kunt! Het werk op het vliegveld brengt je al elke dag in de sfeer. Ik vond Costa Rica ook zo geweldig, zou daar ook wel willen wonen, maar dat is boven ons budget, Hongarije is gelukkig zeer betaalbaar, de huizen zijn heel goedkoop en het leven ook goedkoper dan in het Westen.
En inderdaad, het is hier hartstikke warm, gisteren 38C, was een beetje heel erg warm, vandaag wat milder 27C, er staat een lekker windje. Dat was voor mij ook wel een reden om te vertrekken uit NL, die vele bewolking en regen…
Chinabeer,
Ga je echt Chinees koken tijdens je reis naar China? Dat is wel heel gaaf!
Het Chinese eten is zo lekker, dat weekje dat ik in Peking was, heb ik zo genoten, ik begrijp niet dat ze het eten in Nederland bij de Chinees, Chinees eten noemen, want het heeft er niets mee te maken!
In Den Haag kun je bij The Mandarin Palace, een klein zaakje dat al een paar keer in de Lekker heeft gestaan, heerlijk echt Chinees eten en heerlijke Dim Sum… daar verlang ik hier wel eens naar.
Chinabeer ik heb een voorstel, als jullie naar je broer gaan aan het Balatonmeer, boek je ook een paar nachten bij ons, tegen betaling van Chinees eten wat jij dan voor ons klaarmaakt, Deal???
Ik hoor het wel en ben benieuwd naar je reiservaringen, misschien toch niet de laatste, Chinabeer…
Groet,
Sandra