Ik ben Lars (21 jaar), en ik wil graag rond september 2011 samen met met vader (47 jaar) een 3-4 weekse rondreis gaan maken door India.
We zijn al een tijde rond aan het kijken op het forum en op internet naar leuke routes en plaatsen waar we hen kunnen, we zitten zelf te denken aan het noorden van India maar hoe en wat weten we nog niet precies.
Als er iemand is die een waanzinnige reis heeft gedaan door India en zegt, deze moet je doen dan hoor ik dat graag
Hallo Lars!
wat een super idee!
Ik heb zef van de zomer door Noord-India en Nepal gereisd. Dit heb ik wel gedaan met een groepsreis, die mij van plek naar plek bracht. de rest kon ik zelf regelen!
Als je voor het eerst naar Azie gaat is noord india een aanrader. Zuid india is fijner en gemakkelijker als je al wat ervarener bent in India. Dat is mij tenminste verteld door menig man.
De plekke die ik he gezien zijn Agra(De Taj Mahal), Varanasi( bekend om de lijkverbrandingen) Delhi natuurlijk, Jaipur( de meest geweldig, drukke, chaotische stad die ik heb gezien, jaipur inn is een aanrader als hotel).
De nachttreinen zijn ideaal om mee te reizen. 2e klas is goed te doen. Daarnaast meteen een goed moment om de echte Indiër te leren kennen en vragen te beantwoorden zoals: hoeveel verdien je?
als je no vragen heb, ik beantwoord ze met veel plezier als ik kan!
groetjes Lotte
Gaaf om met z’n tweeën te gaan reizen door India. Ben je daarvoor al op het India Forum geweest? Daar kun je je vragen stellen en ervaringen lezen van anderen. Veel plezier met de voorbereidingen en met jullie reis.