Even voorstellen

Hallo Beste mensen ik ben Jan 53 jr. en wil in 2011 naar azie emigreren.
Ben in het verleden zeer vaak naar Thailand geweest heb daar een zaak gehad enz. enz.
Nu wil ik in 2011 voorgoed weg uit Nederland en zou graag info willen hebben welke aziatische buiten Thailand ook goedkoop rustig (Politiek) zijn en een échte aanrader.
Ik kan als tegen prestatie U veel info geven over Thailand.
Een Beste Groet; Jan ( dutchjaba ).

Hoi Jan,
Welkom op wereldwijzer.nl! Tja,ik ben ook een Thailand fanaat in hart en nieren.
Heb je het Laosforum al ontdekt hier op wereldwijzer?
Misschien dat je daar maar eens moet polsen,betreffende je vraag?
Groetjes:georges.

Sawadee Khrab George,

Maar Laos is politiek geen rustig land hoor ,en dat ( rust )is voor mij een absolute voorwaarde !
Ik zit zelf ook op de Pattaya start pagina, maar ik wil ook absoluut niet in een hoeren stad wonen.
Als ik naar Azié vertrek wil ik rustig bij Zee wonen in een klein dorp en 30-40 Km van een iets groterre stad.
Maar toch HARTELIJK DANK voor de gegeven TIP !
Allez zunne ut gao Uw goed he !!!
Jan

Moet je wel zeggen,dat er ook leuke plekken zijn in Laos(Luang phrabang)ook had ik de indruk dat het daar minder druk was dan in sommige steden of dorpen in Thailand!
Ik zelf ontloop volgende maand de drukte,ik ga rechtstreeks van survarnabhumi naar ubon ratchatani,om aldaar een bus te nemen naar Si Saket.
Pattaya,is eerlijk gezegd niet voor mij weggelegd!!

Aan zee zit er in Laos niet in…

Politiek is het niet onrustig in Laos. Het is geen democratie maar het is wel stabiel voor zover ik kan beoordelen.