Ik heb afgelopen 2 jaar in Laos gewoond en gewerkt en ben nu even in Nederland. Ik heb plannen om snel weer terug te gaan naar Laos. Ik heb wat plannen voor daar, maar ook voor hier (te combineren). Mocht je ook interesse hebben in een nieuwe uitdaging, stuur me dan een persoonlijk bericht.
Hoi,
Een paar maanden na je oproepje, lees ik het nu…Geen idee of het nog van toepassing is maar ben wel benieuwd naar je plannen. Ik zelf wil heel graag gaan reizen i.c.m. schrijven / goede doelen en dan ook nog je brood verdienen. Ben nu aan het uitzoeken wat hierin realistisch is. Net terug van Thailand voor de 2e keer, heerlijk daar. Laos wil ik sowieso de volgende x aan doen, te weinig tijd voor gehad. Ik ben benieuwd en hoor het graag van je. Groet, Mirjam
En nu van mij ook een hele late reactie (al zit er weinig haast bij volgens mij). Bedankt voor je berichtje! Erg leuk. Ik denk dat ik ook even contact met je opneem via een Persoonlijk Berichtje.
Hey!
Ik lees het berichtje nu ook (ook een paar maanden later) en vroeg me af of je nog steeds geïnteresseerde zoekt?
Ik ben zelf sinds juli dit jaar van m’n bachelor Social Work afgestudeerd en wil nu heel graag naar Azië (Ik ben twee jaar geleden 3 weken wezen backpacken door China). Het liefst zou ik aankomende zomer iets willen doen, ik weet niet of je anders nog tips hebt voor het vinden van tijdelijk werk in Azië?
Ik hoor graag van je! Heel erg bedankt alvast ![]()