Reisgenoot gezocht, Laos voor 4 weken!

Hoi Hoi,

Heb een trip gepland staan voor 4 wkn naar Laos met een vlucht op BKK om daar nog even neer te strijken…

Ik vertrek 13 juli en vlieg 9 aug weer terug.

Is jouw motto, backpacken, genieten, sportief bezig zijn en we zien wel wat er komen gaat…

Misschien is dan zo een vakantie ook iets voor jouw,

Laat me weten als je intresse hebt en misschien kunnen we er samen een gezellige vakantie van gaan maken…

Ik ben trouwens 24 jr (v)…

Groetjes Lia

Hallo Lia,

Ben ook op zoek naar een reisgenoot voor een leuke vakantie. Kun je eens wat meer vertellen over Laos en waarom je daar heen wilt. Ben nog een beetje zoekende welk land het wordt, omdat ik nog maar kort weet dat ik 6 weken vrij heb. Ben ook op zoek naar een leuke reisgenoot, liefst lekker open minded, avontuurlijk, relaxed…

Wie weet?

Gr Miriam (29)

Hoi Miriam,

Waarom ik naar Laos wil… Ik ben al 2x in Thailand geweest en ben ook in Vietnam en Cambodja geweest. Laos heb ik nog niet bekeken en daarom ga ik daar nu terug. Zowiezo heeft Azie mijn hart gestolen en vind ik het gewoon geweldig daar.

De mensen die ik op reis eerder hebt ontmoet vonden Laos helemaal geweldig, en denk dat ik dat ook vindt. Ben daarom erg benieuwd. Maar ik zou Azie zo aanraden om er heen te gaan, zeker voor 6 wkn. Plan dan niet teveel en kijk lekker waar je heen gaat. Beter een land goed ontdekken dan 3 maar half.

Ook het eten, de mentaliteit en de leefwijze vind ik heerlijk, kijk dan ook enorm uit om weer te vertrekken.

Ik heb eigenlijk geen plannen hoe en wat, dat zie ik daar wel. Dat komt ook allemaal wel goed. Maargoed mij tijd is korter dan die van jouw en mijn plan is dan wel om zo snel mogelijk BKK te verlaten om door te gaan naar het noorden, Chaing Mai. Daar bijkomen van de reis en dan de grens over naar Laos…Daar lekker, go with the flow en de laatste 3 dgn van mijn reis nog wat shoppen en lekker relaxen in BKK.

Maargoed kijk maar wat je wilt en anders mail je me een keertje als je het een en ander wilt weten…

En tuurlijk zouden we elkaar ook altijd onderweg eens kunnen treffen… Alle opties zijn open.

En als vrouw alleen, wees niet bang, zoveel backpackers om je heen je bent nooit alleen dus laat dat je niet weerhouden om te gaan…weet niet of je al eerder gereist hebt maar anders weet je dat vast wel…

Mijn mailadres is [EMAIL=“liabos1@hotmail.com”]liabos1@hotmail.com…

Ik hoor het wel

Groetjes Lia

hey lia,

ik las net je berichtje over Laos. Ik zit er zelf ook over na te denken om naar Laos te gaan. ik heb precies 4 weken de tijd om rond te trekken. Hoe is Cambodja en Vietnam eigenlijk heb ik aan 4 weken genoeg om deze 3 landen te bekijken? ik vertrek overigens begin juli en vertrek ook begin augustus. misschien kunnen we nog elkaar ontmoeten. Even wat dingetjes over mezelf:

• ik ben een jongen van 27 jaar, werk in het speciaal basisonderwijs.
  • heb verder wat reiservaring: gewerkt in Israel, egypte, eenmaal thailand geweest. verder wat andere landen bezocht.

heb je interesse of nog tips voor het reizen in Azië. Dit is voor mij voor het eerst dat ik alleen naar Azië ga.
groeten, tuur.

Hoi Tuur,

Ik ben helemaal verliefd op Azie en dus zou ik zeggen 4 wkn voor 3 landen is echt te weinig. Ik ga nu bijna 4 wkn voor alleen Laos weg. Goed dat is natuurlijk ook iedereen zijn eigen keuze… Ik zou zeggen lekker de tijd nemen en vond Cambodja echt heel gaaf… Maar als je een beetje rondleest hier op de site vind je er heel veel info over.

Maar lees je niet suf, gewoon lekker met eigen ogen gaan zien. En ook ik ben alleen geweest en ga nu weer alleen…tuurlijk is met z’n 2e leuker maar je ontmoet zoveel mensen dat je echt niet alleen bent. gewoon gezellig kletsen met mensen en je hebt zo een heel reisgezelschap samen gesteld.

Wanneer vertrek jij dan? Ik 13 juli. En inderdaad misschien kunnen we elkaar daar nog treffen… Heb je al een vlucht geboekt?

Goed wil je nog info of heb je vragen of iets anders mail me even…( zie het andere berichtje aan Miriam)

Groetjes Lia …en je gaat geen spijt krijgen van de Lach van Azie!

P.S, ik krijg automatisch een berichtje dat er iets op het forum staat.