Even voorstellen

hoi hoi

ik ben nieuw hier , en helemaal verzot op turkije .
met name Alanya !
ik ben 25 jaar en ben ca 8 keer in turkije geweest.
ik ben geweest in natuurlijk Alanya, Ankara, Adana, Bismil en Diyarbakir.
ben getrouwd geweest met een turkse jongen, maar helaas is dat fout gegaan. hij is om de verkeerde redenen met me getrouwd ( geld en naar nederland komen voor een vergunning )

ook ben ik verzot op de turkse serie Asmali Konak , maar helaas is as zaterdag de laatste aflevering :frown:

groetjes Dicle

Welkom Dicle!!
Hoop dat je je hier prettig voelt, wij zijn nogal kletskouzen(vooral op Teatime, hier speciaal voor opgezet!) dus hoop veel van je te horen
Groetjes
Beps

hoi Beps ,

dank je !

zal wel lukken denk ik , het is nog een beetje zoeken. maar dat zal wel goed komen .

Groetjes Dicle

@Dicle
Welkom op het forum! Wens je veel plezier hier.

Welkom Dicle,
Terug iemand bij op het forum met ervaring van Turkije en Turkse mannen.
Veel plezier hier,je kan veel meisjes mischien helpen die hier verliefd worden en vragen hebben. Je hebt de ervaring. Want dit forum is voor velen ervaringen uitwisselen. Daarom vind ik dit zelf zo een aangenaam forum.
Groetjes uit Kusadasi,
Franka6

@Dicle, wees welkom en veel lees en kletsplezier hier op ons forum.

bedankt !

ik zal mn best doen als iemand vragen heeft, maar zoals je al las ik heb helaas geen goede ervaring hihihi

maar ik zal uiteraard mn best doen :slight_smile:

woon je zelf in Kusadasi ? sorry voor mn nieuwsgierigheid

Groetjes Dicle

Hey Dicle,

Welkom op dit forum! (nogmaals) Ik hoop dat je het hier naar je zin zult hebben!
Moest je zin hebben om je verhaal te doen over je turkse ex-man en je ervaringen in Turkije, ik ben alvast benieuwd… Ik heb een vriend in Turkije en tot hier toe gaat alles heel goed en ben ik gelukkig. En vind het heel leuk iedereen over z’n ervaringen met mensen in Turkije te horen vertellen. Maar ook de minder goeie ervaringen kunnen interessant zijn. Praat je er liever niet over dan begrijp ik dat ook wel…
Ik geloof dat je een nieuwe vriend hebt! Veel geluk samen zou ik zeggen.

Ik vind het wel top dat je nog steeds ‘Turkije-fan’ bent na die slechte ervaring. Vele zouden anders reageren denk ik…

Groetjes Summa

Welkom hier op dit superverslavende forum !

Kom gerust bij ons op de Tea-time om bij te kletsen !

x

welkom dilce

vraagjes (vragen staat vrij, maar antwoorden dus ook, dus als ik te veel vraag…)

waar ben je getrouwd? NL of TR?
hoe ben je gescheiden??
heb je nog contact met je ex?
heeft hij nu idd een verblijfsvergunning voor NL?
heb je hier of daar gewoond?
enz enz enz

iedereen bedankt !

zodra ik tijd heb zal ik jullie vragen beantwoorden .

tot snel !

groetjes Dicle

hoi hoi

ik heb ca 5 jaar geleden mijn ( bijna ex-man , momenteel in echtscheiding ) leren kennen in alanya, op dat moment was het helemaal geweldig !

http://members.lycos.nl/illusionlar/sys/grin.gif

we zijn achteraf gezien best snel getrouwd, maar ja ik dacht dat het goed zat van beide kanten uit. heel veel moeite gedaan om hem naar nederland te halen uiteindelijk ook gelukt.
helemaal blij natuurlijk.

maar helaas na ca 2 tot 2.5 jaar samen te zijn met mn man in nederland ging het helaas toch niet helemaal lekker zoals een huwelijk hoor te gaan.

http://members.lycos.nl/illusionlar/sys/failed.gif

helaas is hij met mij getrouwd om het geld. gelukkig ben ik er toch redelijk snel achtergekomen, maar een huwelijk geef je niet zomaar op dus heb er nog alles aangedaan , maar helaas het mocht niet baten.

http://members.lycos.nl/illusionlar/sys/failed.gif

maar ik ben wel blij dat ik turkije heb leren kennen en mn schoonfamilie in Diyarbakir echt 50 jaar terug in de tijd maar helemaal fantastisch en hele aardige mensen die ik nu wel mis.
dit was mn eerste vakantie in 5 jaar zonder turkije ( alanya ) en zonder zijn familie, dat is best zwaar maar hopelijk volgend jaar weer lekker op vakantie naar turkije !

zo zie je maar het kan goed gaan maar helaas ook weleens mis.

liefde maakt blind, in ieder geval bij mij.

vraag maar raak hihi

ik ben in alanya getrouwd
ik lig nog in scheiding :frowning:
ik heb geen contact meer met mn ex
hij heeft nog wel een vergunning voor nederland , maar hoe dat straks na de scheiding is weet ik niet.
ik heb niet in turkije gewoond , gewoon in nederland

nog meer vragen ik hoor het wel

dit was ff een snelle korte versie hihihi

hey dicle…

ook namen mij nog welkom op dit gezellige forum…je moet ook zeer zeker komen kletsen op tea-time…

wat vervelend dat je zo een slechte ervaring hebt met die turkse man…
hoe oud was je toen je trouwde…?

groetjes

filiz

van harte welkom

Hoi Dicle,

Ook namens mij nog van harte welkom op deze gezellige site! Erg leuk om er nog zo’n grote Alanya fan bij te hebben! Veel plezier!

X Diamond

ik wil even laten weten dat mn scheiding na bijna 1 jaar eindelijk rond is !

jeuhhhhhhhhhhhhhh

groetjes :smile:

hallo forem leden
ik kom mijn ff voor stellen mijn naam is marcel ben 44 jaar woon alleen,en ben verzot op turkije zo ben ik 4 jaar geleden met vrienden naar alanya geweest.en dit jaar ga ik alleen naar kusadasi van 22 mei t/m 2 juni,ikverblijf in appartement/studio rosy…is dit bekend bij juli en wie is daar wel eens meer geweest en heb je er ook foto’s van.voor derest zal ik veel aanwezig zijn om te lezen als er tips zijn mag ik die graag horen.
gr marcel

Ik was 21 toen ik trouwde.

groetjes Dicle

ik was 21 jaar, maar ik zie dat ik hier al een reactie op heb gegeven.

excuses !!!

sinds Januari dit jaar is eindelijk na 1 jaar de scheiding rond !