Even voorstellen.

Hallo allemaal!

Ik ben L. 24 jaar. ik kom al een aantal jaar in Turkije, Alanya en vanaf het moment dat ik daar voor het eerst kwam heb ik al gezegd hier wil ik uiteindelijk wonen en werken! nu een paar jaar verder is dat gevoel alleen maar sterker geworden!
Ik ga nou ook beginnen aan een opleiding toerisme waarmee ik dan hopelijk uiteindelijk daar kan wonen en werken! hiernaast ga ik ook een cursus Turks volgen.

Ik heb al 2x een relatie gehad met een jongen uit Turkije wat beide keren helemaal fout liep! ik had me dan ook voorgenomen hier niet meer aan te beginnen! Maar dit jaar juni ging ik weer voor 3 weken naar Alanya toe met mn moeder. Aangezien we al een hele tijd in Alanya komen kennen we dus ook genoeg dingen daar. We zijn gelijk aan het begin van onze vakantie naar een restaurant gegaan waar ook veel Nederlanders komen ( de eigenaren zijn wel Turks maar spreken ook Nederlands ) om te vragen of ze daar ook iets deden met het voetbal zodat we daar dan voetbal konden gaan kijken. Toen we daar eenmaal zaten zag ik een jongen lopen en ik dacht gelijk wauw! maar dacht ook nee niet weer aan beginnen! We hadden wel telkens oog contact en telkens naar elkaar aan het lachen. Ik had gelijk een vriendin geappt en vertelt ze wou graag een foto zien. Ik ben dus samen met hem op de foto gegaan en die avond hadden ze op zijn werk een Turkse avond en opgegeven moment werden de gasten gevraagd mee te doen met dansen. Hij kwam naar mij en mn moeder om te vragen of we wouden mee dansen. Toen we die avond weer naar ons hotel wouden gaan hebben we facebook uitgewisseld en begonnen we met chatten. uiteindelijk vroeg hij me wat ik de volgende dag zou gaan doen. Uiteindelijk hebben wij samen afgesproken en is hij naar zn werk naar mij toe gekomen. Ik had mezelf voor genomen okee ik spreek met hem af maar zodra hij gelijk “iets” probeert stop ik ermee. Die nacht hebben we de hele nacht samen op het strand gezeten tot hij weer weg moest om te gaan werken en echt alleen maar samen gepraat enzo. Het voelde echt heel fijn en goed en vanaf dat moment zijn we elke dag samen geweest.

Ik heb hem vertelt dat ik eerder relatie gehad heb met een jongen uit Turkije en dit niet goed afliep en ik het wel eng vond om met hem af te spreken en dus uiteindelijk ook echt toe te geven hoe leuk ik hem vond. Hij heeft zelf ook 2x een relatie gehad met een meisje niet uit Turkije en deelde dus de zelfde angsten wat het wel fijner maakte dat we elkaar daarin begrepen. We hadden afgesproken te zien wat er zou gebeuren en gewoon te genieten van de tijd samen. Nadat onze 3 weken samen bijna voorbij waren moesten we dus wel gaan praten van hoe nu verder. En gelukkig deelde we beide het gevoel dat we elkaar wel meer dan gewoon leuk vonden en hebben we dus samen besloten er echt voor te gaan.

Eenmaal terug in nl hebben we wel even een klein dipje gehad ( dit ook mede door persoonlijke redenen ) maar nadat we ook daar samen goed over gesproken hebben is alles nu echt helemaal perfect tussen ons! we spreken elkaar elke dag en bellen en skypen zoveel als we kunnen. hij werkt erg veel en het internet is vaak erg slecht dit maakt het skypen iets moeilijker maar bellen doen we meestal wel voor het slapen gaan ( nouja ik slaap dan al maar hij maakt me wakker als hij klaar is met werken :wink: )

Ik heb me nog nooit zo fijn en gelukkig gevoeld als hoe hij me laat voelen en hij is echt zo ontzettend lief voor me!!!
En bij hem heb ik ook echt totaal geen twijfels mijn gevoel is nog nooit ze sterk voor iemand geweest!! We zijn misschien nog maar kort samen maar zijn wel beide zeker dat we echt voor een toekomst samen willen gaan!
In oktober ga ik weer naar hem toe en kunnen we weer even lekker samen zijn! kan niet wachten :smiley:

Sorry mn verhaal is een beetje lang geworden hihi. Het lijkt me erg leuk contact te hebben met mensen in de zelfde situatie!
Mochten jullie nog vragen hebben stel ze gerust!

Liefs!

Dag canim welkom hier,
leuk om je verhaal te lezen, je hebt hier ook een turksliefdestopicforum waar je terecht kan.
Grtjes isa

Via Wereldwijzer app

Dank je wel Isa!

Ohw wat leuk ik zal eens kijken!
Ben al wel beetje aan het rond lezen hier :wink:

Hoi canim24,welkom op wereldwijzer!
Ik zie dat Isa je al heeft verwelkomd,mooi zo! :slight_smile:
Als je op deze link klikt dan kom je rechtstreeks in het Turkse Vakantieliefdes subforum.
Succ6 canim !
Met vriendelijke reisgroeten,
georgessiam.

Oeps… Ben aan het slapen,we zitten al op het Turkije Forum! :cheer:

Heel erg bedankt georgessiam!!

Ik zet het gelijk even vast in mn favorieten :wink:

Nou canim,
Ik dacht eerlijk gezegd dat je een berichtje had gepost in het Even voorstellen Forum
Mijn excuses hiervoor !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.

Ohw geen probleem hoor!

Heb ik hem wel goed geplaatst dan? Voor mij is het allemaal nog nieuw!

Natuurlijk is je posting in de juiste subforum beland van het Turkije Forum ! :slight_smile:
camin,als je eventueel last moest hebben van mijn postings in je topic,dan kan ik die altijd verwijderen.

Okee gelukkig maar!

Nee hoor geen enkel probleem :slight_smile: heb er geen last van!

Okido camin,
Als er nog eventueel vragen zijn over de werking hier op wereldwijzer (verwijderen berichten,aanpassen account etc…)
Dan kan je altijd een berichtje posten in de **Helpdesk: Overige Vragen**
Met vriendelijke groet,
georgessiam.:chin:

Okee heel erg bedankt voor de info!
Zal het onthouden :slight_smile:
Groetjes!

Wat een mooi verhaal canim :). En ook super dat jullie zo veel contact hebben!!

Ik ben nu echt super benieuwd welk restaurant je bedoelt, want ik ken daar ook een restaurant die erg lijkt op jouw beschrijving.
Ik stuur je een berichtje :slight_smile:

Ooohhh ik ben erg benieuwd haha ik wacht op je berichtje :wink:

Via Wereldwijzer app

Wat een leuk verhaal! En toch ergens herken ik mezelf!

Ik had het vorig jaar april uitgemaakt met mijn ex turk! Riep heel hard NOOIT MEER EEN TURK!! Tot ik mijn nu askim weer tegen kwam, wij kennen elkaar nu al zes jaar (waarvan 1 jaar samen) en zijn altijd hele goede vrienden geweest, contact verloren door mijn ex en zijn jaloerse ex een jaar tot anderhalf ofzo elkaar niet gezien en gesproken tot hij opeens weer voor me neus stond, ik herkende hem niet maar hij mij wel!

Ik had net zoals jou toen een heel sterk gevoel van dit is m!!! Wat ik bij mijn ex turk eigenlijk nooit had.

Nu onderhand ben ik verhuist en woon al ruim zes maanden in turkije :slight_smile: (zo dan ken je mijn verhaal ook voor in het liefdeskletstopic hihi!)

Via Wereldwijzer app

@LBDSS Dankje wel!!

hahah ja misschien omdat we zo hard riepen nooit meer gebeurde het toch weer :wink:
maar wel leuk om te lezen hoe een vriendschap bij jou is uitgegroeid tot een mooie relatie!
en wat leuk dat je nou in Turkije woont!! bevalt het een beetje? waar in Turkije woon je?