Hoi ik ben Dalina en ik ben 18 jaar uit Nederland, ik ben nu ongeveer 2 jaar samen met mijn turkse vriend. We gaan samen binnenkort naar Turkije, naar het dorp van zijn herkomst. mijn favoriete land is ook zeker Turkije en ik wil er later ook echt gaan wonen. Het is heel gek maar ik ben Nederlands, maar voel me net een turkse. Ik vind de taal prachtig, ben het ook aan het leren. Het land is schitterend, het uiterlijk trekt me aan, de cultuur zover ik weet vind ik het prima. Ik heb als enige vooral problemen met de ramadan, mijn vriend lijkt zichzelf gewoon niet meer… Zo chagrijnig, heel bot, anders dan anders. Misschien iemand die dit probleem herkent? Zoja, hoe kun je er het beste mee omgaan? Ook heb ik toch wel kleine angsten hoe het verder zal gaan in de toekomst ALS mijn vriend en ik gaan trouwen… Misschien zijn er hier mensen die iets met me willen delen hierover met ervaringen bijvoorbeeld. Ik hoor het graag !
Hoi Dalina ,welkom op wereldwijzer!
Nou leuk dat jij Turkije in je hart draagt !
Heb je al een berichtje geplaatst op de topic Turkse Vakantieliefdes in het in Turkije Forum?
Daar kan je berichtjes posten over liefdesrelaties !
Succ6 nog voor de toekomst,Dalina .
groet,georgessiam.