Hallo Allemaal,
Graag wil ik me even voorstellen ik ben Arno en heb een grote passie, en dat is reizen vandaar dat ik me heb aangemeld op dit forum.
1 van de landen die mij erg trekt is Thailand wat een geweldig land vind ik dit.
In de toekomst hoop ik nog vele landen te bezoeken waarvan Nieuw Zeeland, Birma, en Malesie boven aan mijn lijstje staan.
Hoi Arno,welkom op wereldwijzer!
Nou ik deel ook je passie,ben eveneens bezeten van Thailand!
Ik las in je berichtje dat Nieuw Zeeland één van de landen is die je graag zou willen bezoeken.
Wel Wellington ligt aan Port Nicholson, een natuurlijke haven aan de Cook Street. Het is een mondaine, drukke en bruisende stad van ongeveer 350.000 inwoners.
De Bay of Islands kent een subtropisch klimaat. Het telt ongeveer 150 kleine eilandjes, waarvan sommige geheel zijn begroeid met pohutukawa-bomen. Bezoekers vinden er grillige baaien, uitgestrekte zandstranden, hoge duinen en diepblauw water. U kunt er uitstekend zeilen, waterskiën, diepzeeduiken, zeevissen en wandelen door regenwouden. Christchurch
Christchurch de grootste stad op het Zuidereiland wordt ‘de meest Engelse stad buiten Engeland’ genoemd. Vanuit de stad zijn dagtochten te maken naar de thermische bronnen van Hanmer Springs.
Indien je nog met vragen zit Arno,dan kan je altijd een berichtje plaatsen in het Nieuw Zeelandforum hier op wereldwijzer!
Suc6 nog in al wat je nog gaat bereizen in de toekomst !
groet,georgessiam.