Thailand,Nieuw-Zeeland

Hallo!
Ik ben 20 jaar en geneeskunde student in Utrecht en ben van plan om volgend jaar te gaan backpacken,zelf zat ik te denken aan Nieuw-Zeeland of Thailand! Ik heb een aantal jaar geleden in Nieuw-Zeeland gewoond dus ik ben wel redelijk bekend met het land en heb een aantal contacten daar. Ik zie het allleen niet zitten om alleen te gaan,vandaar natuurlijk ook dit berichtje.Iets totaal anders: Thailand of iets in die richting lijkt me ook helemaal super!Je schijnt daar ook makkelijk te kunnen backpacken! Misschien zijn er mensen die ook iets in die richting in gedachte hebben of hun studie ff zat zijn :)!Laat het weten misschien kunnen we uiteindelijk met een paar mensen of met z’n tweeen een supertijd beleven!

Groetjes!

Hoi,

Thailand lijkt mij ook te gek, en Nieuw Zeeland ook…Ik ben net geslaagd en ga er ook een jaartje tussen uit om iets meer van de wereld te zien. Ik heb nog geen vaste plannen…maar Thailand dwaalt al lang in mn hoofd rond…Als ik zou gaan zou dat ergens begin 2005 worden.

Groetjes Armijn

neem eens een kijke op mijn site om wat meer in de stemming te komen en voor ips, en e voorbereiding.