Hallo!
Ik ben 20 jaar en geneeskunde student in Utrecht en ben van plan om volgend jaar te gaan backpacken,zelf zat ik te denken aan Nieuw-Zeeland of Thailand! Ik heb een aantal jaar geleden in Nieuw-Zeeland gewoond dus ik ben wel redelijk bekend met het land en heb een aantal contacten daar.Ik zie het allleen niet zitten om alleen te gaan,vandaar natuurlijk ook dit berichtje.Iets totaal anders: Thailand of iets in die richting lijkt me ook helemaal super!Je schijnt daar ook makkelijk te kunnen backpacken! Misschien zijn er mensen die ook iets in die richting in gedachte hebben of hun studie ff zat zijn :)!Laat het weten misschien kunnen we uiteindelijk met een paar mensen of met z’n tweeen een supertijd beleven!
Groetjes! [EMAIL=“gayaneh@zonnet.nl”]gayaneh@zonnet.nl
Hallo Hallo!! ![]()
Ja je verhaal lijkt me best wel een uitdaging.
Zelf ging mijn interesse uit naar Australie en Nieuw Zeeland.
Dus dat van Nieuw Zeeland lijkt me wel ruig, en omdat jij daar al bekend bent, is het wel handig he!
Ik heb gehoord dat Thailand ook een heel mooi land moet zijn, dus zou het best willen ruilen voor Aussie!
Wanneer was jou gedacht op te gaan, ikzelf was aan het denken aan januari/februari 2005.
Nou ik hoor nog wel van je hoop ik!
Groetjes, Stefan
hallo!
Ik zit met dezelfde plannen in mijn hoofd. Ben als het goed is voor de kerst 2004 klaar met mijn studie tot fysiotherapeut. Omdat hier op dit moment echt geen werk in is, wil ik gaan reizen, en ik had idd ook als eerste keus Nieuw Zeeland, en anders Thailand in combinatie met een ander land (maleisie ofzo)… dus als je nog interesse heb, laat iets van je horen
Lisette